Η Lafarge δεν βγάζει την ΑΓΕΤ από το ΧΑ

Δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός για την απόσυρση της μετοχής της ΑΓΕΤ Ηρακλής από τη μητρική Lafarge μέσω δημόσιας πρότασης δήλωσαν τα στελέχη της εισηγμένης εταιρείας κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για το λανσάρισμα του νέου σακευμένου τσιμέντου Αthlos. Μετά την απόκτηση του 32% της ΑΓΕΤ από την Εθνική Τράπεζα, το ποσοστό της γαλλικής Lafarge έχει φθάσει στο 89% και, λόγω της περιορισμένης διασποράς, η μετοχή της εταιρείας διακινείται στην κατηγορία Ειδικών Χαρακτηριστικών του Χρηματιστηρίου.

Η Lafarge δεν βγάζει  την ΑΓΕΤ από το ΧΑ | tovima.gr

Δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός για την απόσυρση της μετοχής της ΑΓΕΤ Ηρακλής από τη μητρική Lafarge μέσω δημόσιας πρότασης δήλωσαν τα στελέχη της εισηγμένης εταιρείας κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για το λανσάρισμα του νέου σακευμένου τσιμέντου Αthlos. Μετά την απόκτηση του 32% της ΑΓΕΤ από την Εθνική Τράπεζα, το ποσοστό της γαλλικής Lafarge έχει φθάσει στο 89% και, λόγω της περιορισμένης διασποράς, η μετοχή της εταιρείας διακινείται στην κατηγορία Ειδικών Χαρακτηριστικών του Χρηματιστηρίου.

Τα στελέχη της ΑΓΕΤ εκτιμούν ότι το 2009 θα είναι δύσκολο λόγω του χαμηλότερου ρυθμού ανάπτυξης της οικονομίας αλλά θεωρούν ότι οι καλές κλιματικές συνθήκες τον Ιανουάριο- Φεβρουάριο και η πτώση της τιμής του πετρελαίου θα επηρεάσουν θετικά τα λειτουργικά κέρδη. Επισημαίνουν, όμως, ότι η παραγωγή της εταιρείας θα οριοθετείται ανάλογα με τη ζήτηση, γι΄ αυτό και δεν αποκλείουν μια μείωση της παραγωγής που σε πρώτη φάση θα επιτευχθεί με την παράταση συντήρησης σε ορισμένες μονάδες. Για την πορεία των οικονομικών μεγεθών του 2008 τα στελέχη της εταιρείας δεν έκαναν κανένα σχόλιο και παρέπεμψαν στις επίσημες ανακοινώσεις στο τέλος Μαρτίου. Αντιθέτως η μητρική Lafarge ανακοίνωσε για το 2008 πωλήσεις 19 δισ. ευρώ (+8%), λειτουργικά κέρδη 3,54 δισ. ευρώ (+9%) και καθαρά κέρδη 1,56 δισ. ευρώ από 1,9 δισ. ευρώ το 2007.

Η ΑΓΕΤ ξεκίνησε εδώ και λίγες ημέρες το λανσάρισμα του νέου της σακευμένου τσιμέντου με την επωνυμία Αthlos. Αν και τσιμέντο, η εταιρεία το λανσάρει ως καταναλωτικό προϊόν με προωθητικές ενέργειες σε ραδιόφωνο, εφημερίδες, υπαίθρια διαφήμιση και ειδικό Τύπο. Το Αthlos υπήρχε στην προϊοντική γκάμα της Lafarge και, σύμφωνα με τον κ. Μ. Λεοντζάκο, διευθυντή μάρκετινγκ και στρατηγικής της εταιρείας, έχει βέλτιστη απόδοση στις εφαρμογές γενικής οικοδομικής χρήσης όπως χτίσιμο, σοβάτισμα, γέμισμα δαπέδων, καθώς και ένα πλήθος άλλων εφαρμογών. Το Αthlos είναι πλέον το βασικό προϊόν της ΑΓΕΤ και δεν έχει διαφορά τιμής σε σχέση με το προϊόν που αντικαθιστά. Βεβαίως το σακευμένο τσιμέντο αντιπροσωπεύει το 25% της συνολικής αγοράς τσιμέντου (75% το χύδην) γι΄ αυτό, όπως επισημαίνουν από την ΑΓΕΤ, ο στόχος είναι το χτίσιμο μιας αναγνωρίσιμης μπράντας και λιγότερο η ενίσχυση των μεριδίων αγοράς.

Η ΑΓΕΤ Ηρακλής ελέγχει το 50% της εγχώριας αγοράς τσιμέντου. Οι πωλήσεις της σε ποσοστό 80% διοχετεύονται στην ελληνική αγορά και 20% στο εξωτερικό.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Courchevel – Παρίσι – Ντουμπάι Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Γαλλία με περισσότερα από 300.000 κρούσματα ημερησίως, σκέφτεται να «κατηφορίσει» από την Courchevel... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk