Δεν θα δημιουργηθεί μονοπώλιο, λέει η Αegean

O αντιπρόεδρος της Αegean Αirlines κ. Ευτύχιος Βασιλάκης προέβη χθες σε δηλώσεις σχετικά με την προσφορά της εταιρείας του ενώ απάντησε και σε ερωτήσεις, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων τα εξής: * «Είναι ευκαιρία να συνδυαστούν η δυναμική και η φρεσκάδα της Αegean, ο στόλος της και οι καλές υπηρεσίες της με ένα πολύ βαρύ και ιστορικό όνομα στην ελληνική αγορά, αυτό της Ολυμπιακής, και να δημιουργηθεί μια μεγαλύτερη και ισχυρότερη εταιρεία».

O αντιπρόεδρος της Αegean Αirlines κ. Ευτύχιος Βασιλάκης προέβη χθες σε δηλώσεις σχετικά με την προσφορά της εταιρείας του ενώ απάντησε και σε ερωτήσεις, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων τα εξής:

* «Είναι ευκαιρία να συνδυαστούν η δυναμική και η φρεσκάδα της Αegean, ο στόλος της και οι καλές υπηρεσίες της με ένα πολύ βαρύ και ιστορικό όνομα στην ελληνική αγορά, αυτό της Ολυμπιακής, και να δημιουργηθεί μια μεγαλύτερη και ισχυρότερη εταιρεία».

* «Αυξάνουμε το τίμημα και προσφέρουμε στο ελληνικό Δημόσιο τη δυνατότητα να αναλάβουμε τη δραστηριότητα, το βάρος της δραστηριότητας της Ολυμπιακής, μόλις δύο μήνες μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας με το ελληνικό Δημόσιο».

* «Το ενδιαφέρον για την Ολυμπιακή ξεκίνησε όταν φάνηκε ότι το ελληνικό κράτος δεν βρήκε ανταπόκριση από το εξωτερικό και εστράφη προς ελληνικές επιχειρήσεις. Η ΜΙG κινήθηκε πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα να υπογράψει μία αποκλειστικότητα τριών εβδομάδων στις διαπραγματεύσεις και θεωρήσαμε σκόπιμο να αφήσουμε να παρέλθει το μεγαλύτερο μέρος αυτής της περιόδου».

* «Δεν πρόκειται να δημιουργηθεί μονοπωλιακή κατάσταση στις αερομεταφορές. Η Ελλάδα είναι ένας ανοιχτός χώρος όπου μπορεί κάθε αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης να αναλάβει έργο. Σήμερα υπάρχουν στην Ελλάδα έξι αεροπορικές εταιρείες, τέσσερις εκτός της Ολυμπιακής, εκ των οποίων δύο ήδη δραστηριοποιούνται στην αγορά εσωτερικού. Παρ΄ όλα αυτά είναι βέβαια στην αρμοδιότητα της Επιτροπής να κρίνει κατά πόσο μία συγκέντρωση είναι υπερβολική ή όχι».

* «Το πρόσφατο παράδειγμα της Αlitalia και της Αir Οne στην Ιτα λία, που συγχωνεύθηκαν και δημιούργησαν ένα μέγεθος τουλάχιστον τριπλάσιο αυτού που θα προκύψει από την Αegean και την Ολυμπιακή, το εδέχθη η Επιτροπή χωρίς να εκφράσει κάποιες αμφιβολίες».

*«Οι πρόσφατες εξαγορές Βrussels και Αustrian από τη Lufthansa, οι συγχωνεύσεις που συζητούνται μεταξύ Ιberia και Βritish Αirways, δείχνουν ότι η ΕΕ αναγνωρίζει πως χρειάζεται περισσότερο απ΄ όλα ένα μέγεθος, και αυτό το κρίσιμο μέγεθος πρέπει να υπάρχει ώστε να υπάρχει και διαχρονική προστασία του καταναλωτή».

* «Σε καμία άλλη χώρα της Ευρώπης δεν υπάρχουν δύο πλήρων υπηρεσιών (full service) εταιρείες που καλύπτουν το μείζον δίκτυο εξωτερικού από κοινού. Δεν υπάρχει σε καμία άλλη χώρα αυτό. Στις άλλες χώρες της Ευρώπης, που είναι και πολλαπλάσιες σε μέγεθος, υπάρχει συνήθως μία παραδοσιακή εταιρεία και από εκεί και ύστερα κάποιες εταιρείες low cost». * «Η δραστηριότητα που θα προκύψει είναι αρκετά μεγαλύτερη από τη σημερινή, οπότε προφανώς θα αυξηθεί ο αριθμός του ανθρωπίνου δυναμικού στην ενιαία εταιρεία που θα προκύψει. Και βέβαια είναι προφανές ότι θα προσληφθούν έλληνες εργαζόμενοι, οι οποίοι κάνουν καταπληκτική δουλειά με τις κατάλληλες συνθήκες, την κατάλληλη κατεύθυνση και καθοδήγηση».

* «Θεωρούμε ότι βοηθούμε τη διαδικασία σε κάθε περίπτωση και ελπίζουμε ότι, ανεξάρτητα από την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει το ελληνικό Δημόσιο- που σαφέστατα ελπίζουμε να στραφεί προς εμάς-, το βοηθήσαμε, θεωρούμε ότι συμβάλαμε, αποδείξαμε ότι θέλουμε να κάνουμε κάτι σοβαρό, όπως θα έχετε παρακολουθήσει με την Αegean όλα αυτά τα χρόνια».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτική
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk