Κολλημένοι με την ΤV

Χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές στις συνήθειες τηλεθέασης των Ελλήνων κύλησε και η περασμένη σεζόν, από τον Σεπτέμβριο του 2007 ως τον Αύγουστο του 2008. Σύμφωνα με την έρευνα της ΑGΒ, ο συνολικός χρόνος τηλεθέασης είναι ίδιος με τον περυσινό (248 λεπτά), κάτι παραπάνω από τέσσερις ώρες ημερησίως δηλαδή. Η αύξηση τηλεθέασης στις μεγαλύτερες ηλικίες και ειδικότερα στις γυναίκες άνω των 65 χρόνων (359 λεπτά) αντισταθμίζεται από τη σταδιακή έλλειψη ενδιαφέροντος των μικρών ηλικιών (151 λεπτά).

Κολλημένοι με την ΤV | tovima.gr

Χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές στις συνήθειες τηλεθέασης των Ελλήνων κύλησε και η περασμένη σεζόν, από τον Σεπτέμβριο του 2007 ως τον Αύγουστο του 2008. Σύμφωνα με την έρευνα της ΑGΒ, ο συνολικός χρόνος τηλεθέασης είναι ίδιος με τον περυσινό (248 λεπτά), κάτι παραπάνω από τέσσερις ώρες ημερησίως δηλαδή. Η αύξηση τηλεθέασης στις μεγαλύτερες ηλικίες και ειδικότερα στις γυναίκες άνω των 65 χρόνων (359 λεπτά) αντισταθμίζεται από τη σταδιακή έλλειψη ενδιαφέροντος των μικρών ηλικιών (151 λεπτά). Το Μega ήρθε πρώτο στο σύνολο τηλεθέασης με 17,6%, στα εμπορικά κοινά των ηλικιών 15-44 με 20,2% και στα κοινά υψηλής μόρφωσης με 18,5%. Τα τηλεοπτικά προγράμματα που παρακολούθησαν με περισσότερη ζέση οι Ελληνες ήταν ο τελικός της Εurovision με την Καλομοίρα, οι τηλεοπτικές εμφανίσεις του κ. Λάκη Λαζόπουλου και σημαντικές ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις της εθνικής μας ομάδας.

Οσον αφορά στον πολιτισμό το 12,6% του προγράμματος της ΕΤ1, το 4,8% της ΝΕΤ και το 2,4% της ΕΤ3 αφιερώνονται σε πολιτιστικές εκπομπές. Από τους ιδιωτικούς σταθμούς ο Σκάι σημειώνει το υψηλότερο ποσοστό 9,2%. Στην ενημέρωση κυρίαρχη εφέτος εμφανίζεται η ΕΤ3 (το 63,6% του προγράμματός της κατέχουν οι ενημερωτικές εκπομπές), ενώ μηδενικές αποδόσεις στα αθλητικά σημείωσαν το Αlter και το Star.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτισμός
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk