ΥΠΟΔΥΕΤΑΙ τη μητέρα της Χαράςστη δραματική σειρά του Μega «Χαρά:αγνοείται». Η Μαρία Καβογιάννη ανατρέπει την τηλεοπτική
εικόνα της και περνάει από την κωμωδία, όπου την είχαμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, στο δράμα.Η ίδια δηλώνει ότι απολαμβάνει το ρίσκο και την επιτυχία της σειράς κάνοντας ένα διαφορετικό comeback απολύτως συνειδητά.

– Περιμένατε την υψηλή τηλεθέαση της σειράς και κυρίως στο νεανικό κοινό;

«Δεν είμαι σίγουρη να σας πω για τέτοια επιτυχία, αλλά μου αρέσει που οι νέοι το αγκάλιασαν, γιατί είναι σειρά αληθινή και μια πολύ καλή δουλειά. Τα νεανικά κοινά ταυτίζονται με αυτές τις ηλικίες, γι΄ αυτό και δεν ήταν έκπληξη η αποδοχή. Το βλέπω και από το παιδί μου που τώρα είναι μαθητής Γυμνασίου».

– Δεν σας προβλημάτισε ότι είναι η μοναδική δραματική σειρά σε τηλεοπτικό περιβάλλον αμιγώς κωμικό, όπως είναι αυτό του Μega;

«Νομίζω ότι αυτό ήταν πρόκληση τελικά. Από συζητήσεις που είχα κάνει με ανθρώπους εντός και εκτός χώρου είχα την αίσθηση ότι περίμεναν μια δραματική σειρά. Ενα έργο που θα μπορούσε να τους ευαισθητοποιήσει, να προκαλέσει αγωνία για την εξέλιξη. Το εισέπραττα ότι υπήρχε ανάγκη. Ηταν σοφό από την πλευρά του καναλιού να το κάνει».

– Εσείς είχατε την ανάγκη να κάνετε στροφή στο δράμα ύστερα από πολύχρονη θητεία στην κωμωδία;

«Ναι, και μάλιστα μεγάλη. Δεν ήθελα να αποδείξω κάτι, αλλά είχα ανάγκη να κάνω κάτι που θα με ευαισθητοποιούσε με άλλον τρόπο. Το δράμα σού δίνει άλλα στοιχεία πολύ σημαντικά. Φυσικά μέτρησαν και οι παράγοντες: το σενάριο, οι συντελεστές και ειδικά ο σκηνοθέτης, αλλά και το καστ. Είχε μια ατμόσφαιρα κινηματογραφική η δουλειά αυτή, έχει ανέβει ο πήχης». – Δεδομένου ότι η σειρά ασχολείται με το θέμα της εξαφάνισης,θεωρείτε «επικίνδυνο» να αγγίζει η τηλεόραση τέτοια σοβαρά ζητήματα; «Οταν τα αντιμετωπίζει σοβαρά, με αξιοπρέπεια και σεβασμό, ναι μπορεί. Και φυσικά αν το δώσει όχι με τρόπο προκλητικό αλλά σαν ρεαλιστικό γεγονός. Πρέπει να υπάρχει η διάθεση για τέχνη και η σοβαρότητα σε τέτοια θέματα».

– Υπάρχει σοβαρότητα στην τηλεόραση και ειδικά στα σίριαλ συνολικά;

«Υπάρχουν δουλειές που γίνονται με προχειρότητα και άλλες που γίνονται πολύ καλά. Εγώ αυτή τη σειρά την είχα δει στην ισπανική εκδοχή και θεωρώ ότι η ελληνική εκδοχή είναι πολύ καλύτερη. Εμείς ως Ελληνες έχουμε πολλές δυνατότητες. Ευκαιρίες δεν έχουμε πολλές».

– Τι εννοείτε;Οτι δεν γίνονται δουλειές; «Δεν υπάρχουν ευκαιρίες να γίνουν πολλές δουλειές, δεν υπάρχουν σενάρια και παραγωγές. Στα σενάρια έχουμε πρόβλημα, πάει ένας να κάνει κάτι, ενώ στο εξωτερικό υπάρχουν πολλοί». – Κάνετε πρεμιέρα και στη «Φουρκέτα» της Ελένης Γκασούκα στο θέατρο.Επιλογή σας ήταν να κάνετε επανεκκίνηση ταυτόχρονα; «Κατά κάποιον τρόπο ναι. Αν και δεν περίμενα ότι τα γυρίσματα θα συνέπιπταν, απ΄ ό,τι φαίνεται θα τα έχω όλα μαζί. Νιώθω σαν να ξαναπηγαίνω στο Θέατρο Τέχνης. Εχω τον ίδιο ενθουσιασμό, είναι μοναδικό το συναίσθημα».

– Δεν διστάζετε να μείνετε εκτός χώρου.Είναι θέμα ποιότητας δουλειάς ή υπάρχουν και άλλα κριτήρια;

«Δεν είναι εύκολο να μένεις εκτός. Αν κάτι δεν μπορώ να το πιστέψω, δεν μπορώ και να το υπηρετήσω. Γι΄ αυτό πολύ συχνά είμαι εκτός. Υπάρχουν δουλειές που πιστεύω ότι δεν μου ταιριάζουν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχω πάντα δίκιο. Εχω πέσει και έξω και έχω μετανιώσει γι΄ αυτό».