Oλες οι έρευνες συμφωνούν ότι η ψυχολογία επιχειρηματιών και καταναλωτών έχει καταπέσει, εξαιτίας της κρίσης, στο ναδίρ.

Και δικαίως, καθώς σε περιόδους μειωμένων προσδοκιών άπαντες έχουν την τάση να αυτοπεριορίζονται.

Επενδυτικά σχέδια αναστέλλονται από τις επιχειρήσεις και δαπάνες περικόπτονται από τα νοικοκυριά. Αυτή όμως είναι και η μεγάλη παγίδα της ύφεσης. Τουλάχιστον οι έχοντες και οι κατέχοντες ας την ξεπεράσουν.

Τούτες τις μέρες ας ξοδέψουν όσα και τα περυσινά Χριστούγεννα.