ΛΑΚΗΔΕΣ ΟΙ ΓΛΥΚΟΥΛΗΔΕΣ…
Οι τηλεκουτσομπόλες περίμεναν με αγωνία το «Αλ Τσαντίρι νιουζ» της περασμένης Τρίτης. Γιατί, όπως κάθε εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου, θα τους έδινε άφθονο υλικό για τις δικές τους εκπομπές. (Τι κι αν ενίοτε τις κράζει; Από τη στιγμή που μπορούν να ξαναπαίξουν τα βιντεάκια του, γεμίζοντας τον χρόνο τους με τον κόπο των άλλων, τον λατρεύουν). Το περίμεναν όμως με αγωνία και για έναν άλλο λόγο: για να συγκρίνουν, κατά την προσφιλή συνήθειά τους, τα νούμερα του «πολυαγαπημένου μας Λάκη» με τα νούμερα του εξίσου «πολυαγαπημένου μας “Λάκη του γλυκούλη”», του επιτυχημένου (εμπορικά) σίριαλ με τον Πέτρο Φιλιππίδη που προβαλλόταν την ίδια στιγμή από το Μega. Και οι δύο Λάκηδες τα κατάφεραν καλά: με το «Τσαντίρι» να κάνει 52,1% και το σίριαλ 26,8%. Οπως και οι δύο επένδυσαν, εξαντλώντας όλη τη γλύκα τους, σε ένα κοινό μικρό σε ηλικία… Για ευνόητους λόγους;

Ο μεν «Λάκης ο γλυκούλης» (με το παιδαριώδες σενάριό του) προτιμήθηκε, όπως κάθε φορά, από χιλιάδες παιδιά- 41,7% η θεαματικότητά του σε κοινό ηλικίας 4-14 ετών. Ο δε Λάκης ο… γλυκοπικρούτσικος, δηλαδή ο Λαζόπουλος- που ως γλυκοπικρούτσικος που είναι έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρονείχε καλεσμένους μαθητές, συνομήλικους του δολοφονημένου Αλέξανδρου. Και μίλησε στους μαθητές όλης της χώρας ως φιλεύσπλαχνος πατέρας που τους καταλαβαίνειαυτός και μόνο αυτός. Ως πνεύμα οξύ που στέκεται πάντα δίπλα τους με εκτίμηση. Ως ένας από εκείνους, αν όχι ηλικιακά, ως προς τη νοοτροπία. Και ας είναι πλέον ο τρόπος ζωή του ασύμβατος με πορείες και καταλήψεις.

Αυτό δεν του απαγορεύει να έχει την… ιδεολογία του επαναστάτη. Ή του το απαγορεύει;

Ο Λαζόπουλος με το αστραφτερό μυαλό και το επικοινωνιακό χάρισμα δεν μοιάζει να ασχολείται με τέτοιες λεπτομέρειες. Ετσι όπως απευθύνεται εδώ και χρόνια μέσα από το «Τσαντίρι» του στους μικρομεσαίους αυτής της χώρας σαν άλλος ένας βασανισμένος μικρομεσαίος, έτσι απευθύνθηκε και στους μαθητές: Σαν ένα δικό τους παιδί- ελαφρώς πιο… ώριμο από τα άλλα ώστε να δικαιούται να μιλάει. Σαν τον ιδανικό καθηγητή τους- που δεν έχει χάσει την ορμή των νιάτων του. Σαν να ήταν μέσα στον μυαλό τους! Τον φόρεσε άνετα τον ρόλο (ή τους ρόλους) και κολάκεψε («είστε η πρώτη γενιά που ζηλεύω!») πολλάκις τα παιδιά- σε μια προσπάθειά του να τα γοητεύσει. Λέγοντας πολλά σωστά πράγματα. Αλλά και μη μπορώντας να αποφύγει τον διδακτισμό και ενίοτε τον λαϊκισμό. Χωρίς δηλαδή να καταφέρει να κάνει τη διαφορά από άλλες τηλεπερσόνες που βρήκαν στα πρόσωπα των νέων την αφορμή να στήσουν κακόγουστες παραστάσεις προς όφελός τους. Αν, βεβαίως, εκείνοι είναι ανίκανοι για κάτι καλύτερο, ο Λαζόπουλος διαφέρει. Αρκεί να ξεφύγει (μπορεί;) από την τάση του να εμφανίζεται ως ο φωτεινός καθοδηγητής των αδύναμων. «Ηταν η πιο δύσκολη εκπομπή, γιατί έπρεπε να συμβιβάσω εκατέρωθεν θυμούς» δήλωσε σε καθημερινή εφημερίδα, κάνοντας εμφανές ότι έχει ξεφύγει από το αντικείμενό του.

Εκτός αν αντικείμενό του δεν είναι πια η σάτιρα αλλά η καθοδήγηση των μαζών. Ετσι μοιάζει να λειτουργεί ώρες ώρες. Εκείνες τις ώρες που ο «Λάκης ο γλυκούλης» παρ΄ όλη τη σάχλα του μοιάζει πιο ειλικρινής και αθώος.

…ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΧΗΡΕΣ
Ενα σίριαλ α λα… «Μαύρα μεσάνυχτα» εκτυλίχθηκε στα κανάλια μετά τη δολοφονία του επιχειρηματία της νύχτας Μπάμπη Λαζαρίδη. Μια μαύρη κωμωδία με τα όλα της: με έναν νεκρό με μυστηριώδη ζωή, με μία νόμιμη σύζυγο, μία εκτός γάμου συμβία και μία πρώην αρραβωνιαστικιά, καθεμία εκ των οποίων είχε και από ένα παιδί με τον εκλιπόντα. Οι πανελίστριες έπιασαν αμέσως δουλειά προτού καν οι δικαιούχες της κληρονομιάς ανοίξουν τα στόματά τους: ποια θα πάρει τι;

Ακολούθως άρχισαν και οι «χήρες» να παίρνουν μέρος στο σίριαλ με δηλώσεις τους. Και βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή. Ποιος ξέρει τι μαλλιοτραβήγματα θα κληθούμε να παρακολουθήσουμε τις επόμενες ημέρες… Με την Τατιάνα Στεφανίδου, την Αννα Δρούζα, την Ελεονώρα Μελέτη και την Κατερίνα Καραβάτου να διευθύνουν την οργιαστική συναυλία των φημών. Και της απόλυτης παρακμής κάθε ανθρώπινης αξίας.