ΑRS… ΒRΕVΙS
Στην πρεμιέρα της Θαΐδας στο Παρίσι το 1894, στο τέλος της πρώτης πράξης, το στήθος της πρωταγωνίστριας αποκαλύφθηκε γυμνό. Δεν είναι γνωστό, διαβάζουμε, αν αυτό ήταν σκόπιμο, πάντως το περιστατικό έδωσε στην όπερα του Ζυλ Μασνέ (1842-1912) κάπως σκαμπρόζικη φήμη, πράγμα που την κράτησε στο περιθώριο του ρεπερτορίου. Απόδειξη η Μητροπολιτική Οπερα η οποία ανέβασε τώρα τη Θαΐδα, τριάντα ολόκληρα χρόνια μετά την προηγούμενη φορά. Στη Μet το γυμνικό επεισόδιο δεν επαναλήφθηκε, πράγμα που πιθανώς θα λύπησε πολλούς δεδομένου ότι πρωταγωνίστρια τώρα είναι η ευειδής και λατρεμένη του αμερικανικού κοινού υψίφωνος Ρενέ Φλέμινγκ.
Στην πρεμιέρα της Θαΐδας στο Παρίσι το 1894, στο τέλος της πρώτης πράξης, το στήθος της πρωταγωνίστριας αποκαλύφθηκε γυμνό. Δεν είναι γνωστό, διαβάζουμε, αν αυτό ήταν σκόπιμο, πάντως το περιστατικό έδωσε στην όπερα του Ζυλ Μασνέ (1842-1912) κάπως σκαμπρόζικη φήμη, πράγμα που την κράτησε στο περιθώριο του ρεπερτορίου. Απόδειξη η Μητροπολιτική Οπερα η οποία ανέβασε τώρα τη Θαΐδα, τριάντα ολόκληρα χρόνια μετά την προηγούμενη φορά. Στη Μet το γυμνικό επεισόδιο δεν επαναλήφθηκε, πράγμα που πιθανώς θα λύπησε πολλούς δεδομένου ότι πρωταγωνίστρια τώρα είναι η ευειδής και λατρεμένη του αμερικανικού κοινού υψίφωνος Ρενέ Φλέμινγκ.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.