Από τις ναυλώσεις πλοίων ως τα ναυπηγεία, η υπερπόντια ναυτιλία και όλη η αλυσίδα της πλήττονται από την κρίση με επιταχυνόμενους ρυθμούς. Οι εταιρείες προσπαθούν να δώσουν απαντήσεις, προσωρινά ή μονιμότερα, προβλέποντας ότι η σημερινή «καταιγίδα» θα κρατήσει για δύο-τρία χρόνια και θα απαιτήσει μεγάλες αναδιαρθρώσεις. Μεταφέροντας εμπορεύματα από τη μιαν άκρη της Γης στην άλλη, ο κλάδος κατ΄ εξοχήν επωφελήθηκε από την παγκοσμιοποίηση. Τώρα ωστόσο η οικονομική κρίση- κρίση της παγκοσμιοποίησης- τον καθιστά από τους πιο ευάλωτους.
Τι μπορεί να σώσει την παγκόσμια ναυτιλία
Από τις ναυλώσεις πλοίων ως τα ναυπηγεία, η υπερπόντια ναυτιλία και όλη η αλυσίδα της πλήττονται από την κρίση με επιταχυνόμενους ρυθμούς. Οι εταιρείες προσπαθούν να δώσουν απαντήσεις, προσωρινά ή μονιμότερα, προβλέποντας ότι η σημερινή «καταιγίδα» θα κρατήσει για δύο-τρία χρόνια και θα απαιτήσει μεγάλες αναδιαρθρώσεις. Μεταφέροντας εμπορεύματα από τη μιαν άκρη της Γης στην άλλη, ο κλάδος κατ΄ εξοχήν επωφελήθηκε από την παγκοσμιοποίηση. Τώρα ωστόσο η οικονομική κρίση- κρίση της παγκοσμιοποίησης- τον καθιστά από τους πιο ευάλωτους.
Από τις ναυλώσεις πλοίων ως τα ναυπηγεία, η υπερπόντια ναυτιλία και όλη η αλυσίδα της πλήττονται από την κρίση με επιταχυνόμενους ρυθμούς. Οι εταιρείες προσπαθούν να δώσουν απαντήσεις, προσωρινά ή μονιμότερα, προβλέποντας ότι η σημερινή «καταιγίδα» θα κρατήσει για δύο-τρία χρόνια και θα απαιτήσει μεγάλες αναδιαρθρώσεις. Μεταφέροντας εμπορεύματα από τη μιαν άκρη της Γης στην άλλη, ο κλάδος κατ΄ εξοχήν επωφελήθηκε από την παγκοσμιοποίηση. Τώρα ωστόσο η οικονομική κρίση- κρίση της παγκοσμιοποίησης- τον καθιστά από τους πιο ευάλωτους.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.