ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΡΟΣ

Ενα από τα golden boys του βρετανικού Συντηρητικού Κόμματος έχει προβλήματα – όχι τα συνήθη της εποχής, αλλά δεοντολογίας. Ο Ντέιβιντ Ρος, εκ των ιδρυτών της εταιρείας παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας Carphone Warehouse, υποχρεώθηκε σε παραίτηση από το διοικητικό συμβούλιο όταν έγινε γνωστό ότι είχε βάλει τις μετοχές του ως ενέχυρο για να πάρει προσωπικά δάνεια. Το ίδιο είχε κάνει και με τις μετοχές του από τρεις άλλες εταιρείες του. Ο Ρος δεν είναι τυχαίο πρόσωπο στη Βρετανία. Η Carphone Warehouse είναι από τις μεγαλύτερες του κλάδου και έχει επεκταθεί σε άλλες οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, ενώ ο ίδιος είναι φίλος του αρχηγού των Συντηρητικών Ντέιβιντ Κάμερον. Συνδέεται επίσης με τον δήμαρχο του Λονδίνου Μπόρις Τζόνσον, τον οποίο συμβουλεύει για οικονομικά θέματα και είναι εκπρόσωπός του στην Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου.

ΚΡΙΣΤΙ ΧΕΦΝΕΡ

Εχοντας αποδείξει ότι υπήρξε άξια- αν όχι και καλύτερη- διάδοχος του πατέρα της, η Κρίστι Χέφνερ έκρινε ότι ήλθε η ώρα να αποχωρήσει από την ενεργό δράση και να ασχοληθεί με τις φιλανθρωπίες. Η διευθύνουσα σύμβουλος του ομίλου Ρlayboy θα δώσει τη θέση της από την 31η Ιανουαρίου 2009 στον διάδοχό της, ο οποίος δεν θα φέρει το επώνυμο που έχει συνδεθεί όσο κανένα άλλο με την «ψυχαγωγία των ενηλίκων», όπως αυτοπροσδιορίζονται οι εκδόσεις, οι λέσχες και οι ταινίες με σήμα το περίφημο κουνελάκι. Και ενώ ο πατέρας της συνεχίζει την ανέμελη ζωή του συντροφιά με ό,τι πιο εκλεκτό έχει περάσει από το περιοδικό του, η κόρη του, η οποία είναι παντρεμένη με έναν πρώην γερουσιαστή από το Ιλινόι, θα βρει τον χρόνο για να κάνει πράγματα που της αρέσουν περισσότερο τώρα που η οικογενειακή αυτοκρατορία νιώθει έντονα τον ανταγωνισμό από το Ιnternet.

ΣΕΡΤΖΙΟ ΜΑΡΚΙΟΝΕ

Με τη βαρύγδουπη δήλωση ότι «η ανεξαρτησία σε αυτή τη δουλειά δεν είναι πλέον βιώσιμη», ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου της Fiat Σέρτζιο Μαρκιόνε ξαναζωντάνεψε την παλιά συζήτηση για τη συνεργασία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας με μια ξένη- και προφανώς μεγαλύτερη- με τη βοήθεια της οποίας θα λύσει τα χρόνια προβλήματά της. Αν και ο κ. Μαρκιόνε πιστώνεται με την ανάκαμψη της Fiat τα τελευταία χρόνια, η διεθνής οικονομική κρίση και η μείωση των πωλήσεων στην ιταλική αγορά υποχρεώνουν την εταιρεία σε αναθεώρηση των σχεδίων της διότι, όπως ανέφερε και ο ίδιος ο Τζον Ελκάν (της οικογενείας Ανιέλι), η προτεραιότητα τώρα πρέπει να δοθεί στο να βρεθεί ο κατάλληλος εταίρος και ο καλύτερος συνδυασμός.