Παρά τη διεθνή κρίση, η Αegean Αirlines έχει καταφέρει να αυξάνει σταθερά την επιβατική της κίνηση αλλά και τη διείσδυσή της στην αγορά τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, τονίζει στο «Βήμα» ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Δ.Γερογιάννης και σημειώνει ότι αυτό επετεύχθη έχοντας υπάρξει συνετοί και με γερές βάσεις για να προχωρήσουν τα σχέδια ανάπτυξης.
– Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης εσείς κάνετε αναπτυξιακά ανοίγματα. Πώς το εξηγείτε αυτό;
«Είναι γνωστά σε όλους τα προβλήματα που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια η διεθνής αεροπορική αγορά. Παρά την κρίση, η Αegean έχει καταφέρει να αυξάνει σταθερά την επιβατική της κίνηση αλλά και τη διείσδυσή της στην αγορά τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
Εκτιμώ ότι από αυτή την κρίση κάποιες εταιρείες θα βγουν κερδισμένες και πιστεύω πως η Αegean θα είναι μέσα σε αυτές καθώς διαθέτει ισχυρό ισολογισμό. Στους επόμενους τέσσερις μήνες θα παραλάβει και τα 10 νέα αεροσκάφη τα οποία θα προστεθούν στον στόλο της.
Γνωρίζουμε ότι οι αερομεταφορές είναι η δυσκολότερη δουλειά. Δεν πρέπει κανείς να εφησυχάζει. Αυτό το έχουμε καταλάβει όλοι – και μέτοχοι και εργαζόμενοι. Η επιτυχής διαχείριση της εταιρείας μας σε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη και δύσκολη αγορά είναι το κλειδί για την περαιτέρω ανάπτυξη της επιχειρηματικής μας προσπάθειας».
– Σε μερικούς μήνες θα ξεκινήσετε πέντε νέους προορισμούς. Ποιοι είναι αυτοί;
«Με την έναρξη του θερινού της προγράμματος το 2009 η εταιρεία προσθέτει στο δίκτυό της πέντε δημοφιλείς προορισμούς: Βρυξέλλες, Βερολίνο, Βαρκελώνη, Βιέννη και Βενετία. Οι προορισμοί αυτοί έρχονται να συμπληρώσουν την πρόσφατη προσθήκη για Παρίσι με δύο καθημερινές πτήσεις, την τρίτη καθημερινή πτήση προς Λονδίνο, καθώς και την πτήση προς Ντύσελντορφ από την Αθήνα. Ολες οι πτήσεις των παραπάνω δρομολογίων θα εκτελούνται αποκλειστικά με τα ολοκαίνουργια Αirbus Α320/321, των οποίων ο αριθμός ως τον Μάιο του 2009 θα ανέλθει στα 21 αεροσκάφη.
Με την προσθήκη των πέντε νέων προορισμών το δίκτυο της Αegean θα καλύπτει 47 δρομολόγια στο εξωτερικό και στο εσωτερικό πραγματοποιώντας πάνω από 200 συνολικά πτήσεις ημερησίως το καλοκαίρι του 2009».
– Σας προβληματίζει η ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής με την εμφάνιση ίσως κάποιου δυνατού παίκτη;
«Σε κάθε αγορά που πετάμε έχουμε ανταγωνιστές από low cost ως τους παραδοσιακούς αερομεταφορείς. Για μας είναι υγιές το ότι θα υπάρξει μια διάδοχη κατάσταση στην Ολυμπιακή. Θα είναι ακόμη ένας ανταγωνιστής. Εχουμε πάρει πια την απόφαση να επεκταθούμε οργανικά και όχι μέσω εξαγορών.
Σε ό,τι αφορά τους διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές που επιδοτούνται από το κράτος θα αποφασίσουμε τη συμμετοχή μας ή όχι όταν θα προκηρυχθεί σχετικός διαγωνισμός».