«Σε λίγο,αποκλειστικά,ο οδηγός του αυτοκινήτου που σκότωσε τον νεαρό ηθοποιό Κωνσταντίνο Παπαχρόνη» διαφήμιζε το τρέιλερ που κυλούσε στο κάτω μέρος της οθόνης ενώ το «Μπορώ» της Αννας Δρούζα βρισκόταν σε εξέλιξη. ▅ «Τι συνδέει τον οδηγό του ΙΧ με τον νεαρό που άφησε την τελευταία πνοή του στην άσφαλτο;» διαβάσαμε αμέσως μετά σε έτερο τρέιλερ. ▅ Το γεγονός ότι, όπως ο Παπαχρόνης, έτσι και ο δικός του πατέρας είχε σκοτωθεί από μηχανή, μάθαμε στη συνέχεια σε ένα, άλλο ένα, αχαρακτήριστο «Μπορώ». ▅ Με τη Δρούζα κατά τη διάρκεια της συνέντευξης με τον άνθρωπο που ενεπλάκη στο τραγικό δυστύχημα με θύμα τον ηθοποιό να δίνει μία από τις χειρότερες παραστάσεις που έχουμε δει από τηλεοράσεως: να αναστενάζει και να ξαναναστενάζει, να κάνει ότι δεν έβγαιναν τα λόγια από το στόμα της… ▅ Βρίσκοντας όμως τον χρόνο, μέσα στη… θλίψη της, να πετάξει τα καρφιά της: «Ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν πήγε στην κηδεία του Παπαχρόνη, ε; Ισως όμως αν πήγαινε, να ήταν μια παρηγοριά για την οικογένεια του παιδιού…Ισως… Γιατί για την οικογένεια είναι ο υπαίτιος…». ▅ Υπαίτιος, ξεϋπαίτιος, τι ήθελε και αυτός να βγει σε μια εκπομπή αυτού του είδους, με μια παρουσιάστρια αυτού του (τηλεοπτικού) ήθους; ▅ Στιγμιότυπα από το τρισάγιο στη μνήμη του Παπαχρόνη έδειξε και η Ελεονώρα Μελέτη δηλώνοντας: «Ο ηθοποιός άφησε το δικό του στίγμα χωρίς να ζει βαρύγδουπα ή να κάνει εξώφυλλα όπως κάνουν οι της showbiz». ▅ Να την ενημερώσουμε ότι δεν είναι όλοι οι της showbiz σαν την αφεντιά της, που ζουν βαρύγδουπα και κάνουν εξώφυλλα. ▅ Υπάρχουν και άνθρωποι που κάνουν σεμνά τη δουλειά τους, που αγωνίζονται για να γίνουν καλύτεροι, που δεν προκαλούν. ▅ Ανθρωποι που ζουν πολύ μακριά από τον δικό της κόσμο, είναι η αλήθεια. ▅ Στο ένα ρεπορτάζ παρουσίασε ιερέα που κατηγορούνταν για βιασμό, στο άλλο ιερέα που συνελήφθη με κοκαΐνη. ▅ Ενδιαμέσως ο Γιώργος Αυτιάς έκανε ένα αφιέρωμα και στην (εορτάζουσα) Αγία Βαρβάρα. ▅ Ξέχασε όμως να της ζητήσει να φωτίσει τους απονενοημένους ρασοφόρους. ▅ Ισως επειδή τους έχει… ανάγκη αφού του δίνουν απλόχερα υλικό για την εκπομπή του.