Ο διευθύνων σύμβουλος των Ιταλικών Ταχυδρομείων (Ρoste Ιtaliane) Μάσιμο Σάρμι χαμογελά στη σέλα ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου. Πρόκειται για ένα από τα νέα και φιλικά προς το περιβάλλον αποκτήματα των Ρoste Ιtaliane, τα οποία με υπερηφάνεια παρουσίασε χθες ο κ. Σάρμι στον Σίλβιο Μπερλουσκόνι . Παρ΄ ότι προ διετίας ο ιταλός μάνατζερ είχε προαναγγείλει την ιδιωτικοποίηση των ταχυδρομείων αντί 10 δισ. ευρώ, η επιχείρηση βρίσκεται ακόμη υπό κρατικό έλεγχο. Και ως φαίνεται θα παραμείνει, καθώς τον περασμένο Ιούνιο οι Βρυξέλλες παραδέχθηκαν εμμέσως ότι «ο υγιής και άδολος ανταγωνισμός» δεν μπορεί να ισχύσει στον κλάδο, αφού όσοι Ευρωπαίοι μένουν σε αραιοκατοικημένες περιοχές μοιραία θα στερηθούν τις τακτικές ταχυδρομικές υπηρεσίες που σήμερα απολαμβάνουν. Η άδεια κρατικής επιδότησης σε ιδιωτικές εταιρείες προσώρας δεν αποτελεί κίνητρο για ιδιωτικοποιήσεις. Ετσι, μόνο οι ταχυδρομικές αγορές της Φινλανδίας, της Σουηδίας και της Βρετανίας είναι «απελευθερωμένες».