Μετά είκοσι χρόνια αδιέξοδης στρατηγικής, όπως αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος, η ΡepsiCo- Ηβη Ηellas ΑΕ «έσπασε» τις τιμές και πωλεί κατά 30%-40% φθηνότερα από τον ανταγωνιστή της- την Coca-Cola-, ενώ παράλληλα σχεδιάζει να δώσει έμφαση στην ανάπτυξη και των άλλων κατηγοριών των μη αλκοολούχων ποτών, όπου διαθέτει αξιόλογα μερίδια.
Σπάει τις τιμές ως και 40% η ΡepsiCo
Μετά είκοσι χρόνια αδιέξοδης στρατηγικής, όπως αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος, η ΡepsiCo- Ηβη Ηellas ΑΕ «έσπασε» τις τιμές και πωλεί κατά 30%-40% φθηνότερα από τον ανταγωνιστή της- την Coca-Cola-, ενώ παράλληλα σχεδιάζει να δώσει έμφαση στην ανάπτυξη και των άλλων κατηγοριών των μη αλκοολούχων ποτών, όπου διαθέτει αξιόλογα μερίδια.
Μετά είκοσι χρόνια αδιέξοδης στρατηγικής, όπως αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος, η ΡepsiCo- Ηβη Ηellas ΑΕ «έσπασε» τις τιμές και πωλεί κατά 30%-40% φθηνότερα από τον ανταγωνιστή της- την Coca-Cola-, ενώ παράλληλα σχεδιάζει να δώσει έμφαση στην ανάπτυξη και των άλλων κατηγοριών των μη αλκοολούχων ποτών, όπου διαθέτει αξιόλογα μερίδια.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.