Στο υγροποιημένο φυσικό αέριο στρέφεται η Ευρωπαϊκή Ενωση, τόσο για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες της στο καύσιμο όσο και για να διασφαλίσει εναλλακτικές πηγές προμήθειας διά θαλάσσης, από χώρες όπως η Αλγερία, το Κατάρ, η Νιγηρία και τα Εμιράτα.
Ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Χρ. Φώλιας που συμμετείχε χθες στις εργασίες της διάσκεψης για την ενεργειακή ασφάλεια της ΕΕ, την οποία διοργάνωσε η γαλλική προεδρία στο Παρίσι στο πλαίσιο της δεύτερης αναθεώρησης της ενεργειακής στρατηγικής της Ευρωπαϊκής Ενωσης, επιβεβαίωσε την απόφαση της Ελλάδας να αξιοποιήσει και τον θαλάσσιο δρόμο εφοδιασμού με φυσικό αέριο.
«Η Ελλάδα με την ήδη προγραμματισμένη αναβάθμιση του τερματικού σταθμού, στη Ρεβυθούσα, θα αποκτήσει έναν από τους μεγαλύτερους τερματικούς σταθμούς υγροποιημένου φυσικού αερίου σε ολόκληρη την Ευρώπη» ανέφερε ο κ. Φώλιας. «Ο πετρελαιαγωγός Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη,ο αγωγός φυσικού αερίου South Stream καθώς και ο ΙΤGΙ παρέχουν τα εχέγγυα ασφαλούς ενεργειακού εφοδιασμού για την Ελλάδα αλλά ταυτόχρονα συμβάλλουν και στην ενεργειακή ασφάλεια της ΕΕ» είπε ο υπουργός Ανάπτυξης στην ομιλία του, τονίζοντας τη σημασία του διαρκούς διαλόγου με γειτονικά κράτη.
Εξάλλου ο επίτροπος Ενέργειας Αντ. Πίμπαλγκς τόνισε τη σημασία και τη συμβολή του τουρκο-ελληνο-ιταλικού αγωγού φυσικού αερίου (ΙΤGΙ) στην ενεργειακή ασφάλεια της ΕΕ λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «είναι η πρώτη φορά που δημιουργείται μέσω του ΙΤGΙ διάδρομος μεταφοράς για το φυσικό αέριο της Κασπίας προς ευρωπαϊκές αγορές». Τέλος ο βουλευτής του ΠαΣοΚ κ. Χρ. Βερελής αμφισβητεί σημεία της πρόσφατης ομιλίας του πρωθυπουργού κ. Κ. Καραμανλή στη Ρεβυθούσα και σε ερώτησή του στη Βουλή τονίζει ότι «το έργο της αναβάθμισης των εγκαταστάσεων δεν διήρκεσε 22 μήνες, όπως ισχυρίστηκε ο Πρωθυπουργός, αλλά είχε ανατεθεί επί κυβέρνησης ΠαΣοΚ τον Δεκέμβριο του 2003 με προϋπολογισμό 37 εκατ. ευρώ και τελικά έφτασε το ύψος των 47 εκατ. ευρώ, ενώ η απόδοση του έργου σήμερα δεν είναι τριπλασιασμός της ικανότητας παροχής αλλά μόνο διπλασιασμός».