Μποτιλιάρισμα στο ολοκαίνουργιο Golden Ηall

Oσοι πιστεύουν ότι η εποχή της οικονομικής κρίσης δεν είναι και η ιδανικότερη για… ξέσπασμα της καταναλωτικής μανίας μάλλον θα προβληματίζονταν αν έκαναν μια βόλτα το περασμένο Σάββατο στο ολοκαίνουργιο και καλογυαλισμένο Golden Ηall. Παρά την καταρρακτώδη βροχή που είχε κάνει αφόρητη την κυκλοφορία στους δρόμους της Αθήνας, ο νέος προορισμός αγορών υψηλών προδιαγραφών και μόδας που ανέπτυξε και θα εκμεταλλευθεί για 40 χρόνια η εταιρεία Lamda Development μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Lamda Δομή παρουσίαζε αξιοσημείωτη κινητικότητα το πρώτο Σάββατο λειτουργίας του.

Oσοι πιστεύουν ότι η εποχή της οικονομικής κρίσης δεν είναι και η ιδανικότερη για… ξέσπασμα της καταναλωτικής μανίας μάλλον θα προβληματίζονταν αν έκαναν μια βόλτα το περασμένο Σάββατο στο ολοκαίνουργιο και καλογυαλισμένο Golden Ηall.

Παρά την καταρρακτώδη βροχή που είχε κάνει αφόρητη την κυκλοφορία στους δρόμους της Αθήνας, ο νέος προορισμός αγορών υψηλών προδιαγραφών και μόδας που ανέπτυξε και θα εκμεταλλευθεί για 40 χρόνια η εταιρεία Lamda Development μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Lamda Δομή παρουσίαζε αξιοσημείωτη κινητικότητα το πρώτο Σάββατο λειτουργίας του. Ωστόσο, σε αντίθεση με τον κόσμο που είχε πλημμυρίσει τους διαδρόμους έξω από τα περίπου 130 καταστήματα, τις κυλιόμενες σκάλες και τις καφετέριες- για να βρεις θέση να πιεις καφέ έπρεπε να περιμένεις το λιγότερο ένα τέταρτο-, η κυκλοφορία εντός των μαγαζιών ήταν σαφώς πιο περιορισμένη. Δείκτης άραγε του ότι ο κόσμος πήγε περισσότερο για να δει, να εξερευνήσει και να γνωρίσει παρά να αγοράσει; Ισως…

Σαράντα ένα χιλιάδες υπέργεια τετραγωνικά μέτρα και εξήντα χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα υπόγειων χώρων που φιλοξενούν από γυναικεία, αντρική και παιδική ένδυση ως χώρους αισθητικής και καλλυντικής περιποίησης: οι αριθμοί και τα μεγέθη εντυπωσιάζουν.

Η πρώτη ματιά των επισκεπτών που ξεκινούσαν την περιήγησή τους στα πλέον γνωστά ελληνικά εμπορικά σήματα (από τα φθηνότερα ως τα ακριβότερα) ήταν ολίγον τι θαμπωμένη. Στη συνέχεια η εικόνα γινόταν κάπως περισσότερο καθαρή. Παρά την αξιοσημείωτη φιλοτιμία του προσωπικού, οι γονείς με τα δεκάδες καρότσια που τριγυρνούσαν τον χώρο δεν είχαν πού να βολέψουν τους μικρούς τους συνοδούς. Η απουσία ενός χώρου φιλικού για τα παιδιά δεν ήταν η μόνη έλλειψη που καταγράφηκε. Οσοι πεινούσαν ένιωσαν επίσης ακάλυπτοι αφού μόνο ένα από τα πέντε εστιατόρια του τρίτου επιπέδου- που προσφέρουν ομολογουμένως διαφορετικές γαστρονομικές επιλογές ελληνικής και διεθνούς κουζίνας- λειτουργούσε και σ΄ αυτό δεν υπήρχε θέση ούτε για δείγμα. Οσο για τις καφετέριες των άλλων δύο ορόφων, οι κατάλογοί τους ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα κατά το… ήμισυ. Αποτέλεσμα, όποιος αρκούνταν σε σάντουιτς, καφέ και ήταν υπομονετικός τύπος βρισκόταν στην καλύτερη μοίρα. Οι υπόλοιποι δεν είχαν παρά να κάνουν έναν ακόμη γύρο στις βιτρίνες και να ξαποστάσουν στους καναπέδες που ως μικρές οάσεις εμφανίζονταν κάπου εκεί στη μέση της βόλτας τους. Το ξέρουμε άλλωστε: κάθε αρχή και δύσκολη. Ακόμη και στα πλέον υποσχόμενα εγχειρήματα μιας πόλης που ετοιμάζεται να υποδεχθεί τις γιορτές. Περί τους 25.000 οι επισκέπτες

Το περασμένο Σάββατο, σύμφωνα με πληροφορίες, επισκέφθηκαν το Golden Ηall 25.000 άτομα. Το 100% των χώρων είναι μισθωμένο. Από τα 132 σήματα, τα 25 έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Οι χώροι σε ποσοστό 59% είναι ενοικιασμένοι σε διεθνείς αλυσίδες και το 41% σε ελληνικές. Τα μεγάλα καταστήματα ή αλλιώς καταστήματα-«άγκυρες», όπως Ζara, Νotos Com, Αttica Stores, καταλαμβάνουν το 45%. Το 90% των σημάτων που φιλοξενούνται στο Galden Ηall είναι διαφορετικά από το «αδελφάκι» Μall.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk