Η εποχή των δανείων! Οχι μόνο των τραπεζικών. Η τέχνη να δείτε δάνεια για την επιβίωση που φορτώνεται. Δάνεια ανθρώπων. Οχι για την ουσία, αλλά για το φαίνεσθαι. Το θέατρο έκανε «άνοιγμα» και καλοδέχτηκε έναν σωρό κόσμο όχι μόνο από το τηλεοπτικό κοπάδι, αλλά και από το μόντελινγκ. Το τραγούδι, ως πιο ελεύθερη ψυχή, όπου δει προοπτική κέρδους δεν έχει κανέναν απολύτως ενδοιασμό να προσχωρήσει σε «κολεγιές». Εφέτος που διάγει την πιο δύσκολη φάση του, μεταγράφει στις νυχτερινές του επιδόσεις δυναμικό από την τηλεόραση διότι πλέον μόνο η τηλεόραση «πουλάει», οι δίσκοι δεν έχουν απήχηση και τα σουξέ γίνονται όλο και πιο μικρά.

Ετσι, βλέπουμε την Ηρώ, τραγουδίστρια καλή αλλά όχι στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, να συμπράττει εφέτος με τον Αντώνη Λουδάρο και τον Μέμο Μπεγνή και να «παίζει» σε όλα τα κανάλια ως το ζητούμενο σχήμα. Αυτά είδε, φαίνεται, και ο Μπάμπης Τσέρτος και κάλεσε ενισχύσεις για τη δική του μαρκίζα. Την Τζέση Παπουτσή και την Ελένη Φιλλίνη διαφημίζει, αφού και το ρεμπέτικο και λαϊκό θέλει την τηλεοπτική του αισθητική για να επιβιώσει…

Ακόμη και το βαρύ πυροβολικό της νύχτας, ο Αντώνης Ρέμος, ανασκεύασε τις απόψεις του: μπαλέτα, ζογκλέρ, ακροβάτες… Ενα χεράκι βοηθείας χρήσιμο είναι. Ακόμη κι αν προέρχεται από ξένο σώμα…