«Τ α δελτία ειδήσεων της ΕΡΤ είναι πολύ ισχυρά,με απήχηση στην κοινωνία.Αυτό αποδεικνύει ότι η ΕΡΤ είναι και αξιόπιστη και έγκυρη» τόνισε χθες ο πρόεδρος της ΕΡΤ κ. Χρ.Παναγόπουλος σε συνέντευξη Τύπου με θέμα «Οι ειδήσεις στη δημόσια τηλεόραση». Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα έρευνας της εταιρείας ΜRΒ Ηellas, η οποία διενεργήθηκε σε συνεργασία με την ΑGΒ και αφορούσε την κοινωνική απήχηση των ειδήσεων της δημόσιας τηλεόρασης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η μέση ημερήσια κάλυψη για δελτία ειδήσεων, με χρονικό δείκτη τα δέκα λεπτά- τουλάχιστον- τηλεθέασης, κατά τον μήνα Μάρτιο, ήταν για τη ΝΕΤ 1.119.700 τηλεθεατές, για την ΕΤ1 248.900 και για την ΕΤ3 270.800. Ο αντίστοιχος δείκτης για το Μega ήταν 1.358.400, για τον Αlter 1.040.700, για τον ΑΝΤ1 988.700, για τον Αlpha 761.300 και για το Star 722.400.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΜRΒ Ηellas κ. Δ. Μαύρος αναφέρθηκε στην «ταυτότητα» των τηλεθεατών οι οποίοι παρακολουθούν τα δελτία ειδήσεων της κρατικής τηλεόρασης. Οπως προκύπτει από την έρευνα, οι τηλεθεατές των ειδήσεων της ΕΡΤ αναζητούν περισσότερη και καλύτερη ενημέρωση. Επίσης, ενδιαφέρονται για τα διεθνή γεγονότα, για την κουλτούρα άλλων λαών, όπως και για άλλους πολιτισμούς, και διαβάζουν περισσότερο τις οικονομικές σελίδες των εφημερίδων.

Σχετικά με τον τρόπο ζωής των τηλεθεατών των δελτίων της ΕΡΤ, η έρευνα σκιαγραφεί το προφίλ ενός ανθρώπου ευαίσθητου για τις επιπτώσεις των πράξεών μας στις επόμενες γενιές, επιδιώκει να συμβάλλει στη διαδικασία ανακύκλωσης, δηλώνει διατεθειμένος να πληρώσει ακριβότερα τα φιλικά προς το περιβάλλον ή τα βιολογικά προϊόντα και τονίζει ότι δίνει μεγάλη σημασία στην κοινωνική ευθύνη των εταιρειών. Οσον αφορά την επιλογή της εφημερίδας του, δηλώνει ότι αυτή δεν γίνεται με βάση το δώρο που προσφέρουν οι εφημερίδες στους αναγνώστες τους, θεωρώντας έτσι τις εφημερίδες μέσο ενημέρωσης και όχι μέσο διανομής δώρων.