O Πρωθυπουργός θα προσπαθήσει μέσα στα επόμενα εικοσιτετράωρα να αλλάξει την ατζέντα. Ο κ. Κ. Καραμανλής προσπάθησε χθες με το μήνυμά του και με την έμμεση αναφορά του στις υποθέσεις διαφθοράς να πείσει ότι η κυβέρνηση είναι σε διαρκή σύγκρουση με ανάλογα φαινόμενα.
Το άλλο επιχείρημα το οποίο θα προβάλει, όπως κάνει πάντα η κυβέρνηση, είναι ότι σε κάθε υπόθεση στην οποία υπάρχουν «σκιές» τα στοιχεία στέλνονται στη Δικαιοσύνη, πίσω από την οποία οχυρώνονται μονίμως τα κυβερνητικά στελέχη. Η αρχή έγινε από τον Γραμματέα της ΝΔ κ. Ελ. Ζαγορίτη, ο οποίος τόνισε: «Είναι μια υπόθεση η οποία βρίσκεται στη Δικαιοσύνη. Δεν έχουμε κάτι χειροπιαστό. Από ό,τι φαίνεται, είναι προσωπική υπόθεση. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα» .
Το επιχείρημα περί «προσωπικής υπόθεσης», καθώς και η εμμονή στο «ροζ» δεν πείθουν κορυφαίους υπουργούς και κυβερνητικούς βουλευτές οι οποίοι εκφράζουν αμφιβολίες εάν η ιστορία και οι αποκαλύψεις θα περιοριστούν μόνο σε αυτά και δεν θα επεκταθούν και σε θέματα τα οποία άπτονται της οικονομικής διαχειρίσεως.
Στο «γαλάζιο» στρατόπεδο καταγράφεται μεγάλη οργή για όσα αποκαλύπτονται, αλλά και ανησυχία για τις διαστάσεις τις οποίες έχει λάβει η υπόθεση.
Οι περισσότεροι κορυφαίοι υπουργοί είναι απόντες από την επικοινωνιακή και πολιτική μάχη των ημερών, αν και εκφράζουν δικαίως- σύμφωνα με πολλούς- το επιχείρημα ότι δεν έχουν πλήρη ενημέρωση και δεν υπάρχει κεντρική γραμμή άμυνας.
Η ψυχολογία των κυβερνητικών βουλευτών και των κομματικών στελεχών είναι στο ναδίρ. Κυρίαρχο θέμα συζήτησης στην επικοινωνία βουλευτών και ψηφοφόρων είναι οι τελευταίες αποκαλύψεις, ενώ όσα ακούνε τα μέλη της ΚΟ της ΝΔ είναι ιδιαίτερα αρνητικά για την κυβέρνηση.
Το ηθικό πλεονέκτημα έναντι του ΠαΣοΚ χάθηκε για τα καλά, όπως παραδέχονται ευθέως στελέχη και βουλευτές που αδυνατούν να απαντήσουν στα πολλαπλά ερωτήματα των ψηφοφόρων. «Η υπομονή και η ανοχή εξαντλήθηκαν. Ξεκινήσαμε πολύ αρνητικά τη δεύτερη τετραετία και κανείς δεν ξέρει τι άλλο θα αντιμετωπίσουμε στο μέλλον.Και μη χειρότερα» σημείωσε βουλευτής της Β΄ Αθηνών με συχνή παρουσία στα ΜΜΕ.