ΓΝΩΜΗ

Απολογισμοί

Oνέος πολιτικός χρόνος αρχίζει τώρα, σχεδόν έναν χρόνο μετά τις τελευταίες εκλογές. Προδικάζεται δύσκολος για όλους. Για το ΠαΣοΚ και την κρίση του, όπου η μόνη χειροπιαστή αλλαγή είναι για την ώρα η προσεχής μετακόμιση των κεντρικών γραφείων του από τη Χαριλάου Τρικούπη στην Ιπποκράτους: ελπίδα γιατριάς; Για τον Συνασπισμό, που δεν φαίνεται να ξεπερνάει το ανέλπιστο δημοσκοπικό πλαφόν του 14%-16% και πρέπει να βρει πώς θα συνεχίσει την πορεία του. Και φυσικά για την κυβέρνηση, που πνίγεται στα σκάνδαλα, στη βιομηχανική ανάπτυξη της ντόπας, στις συνέπειες της αλογοσκούφειας οικονομικής πολιτικής και στις ανεξέλεγκτες εμπνεύσεις των βαρόνων της.

Oνέος πολιτικός χρόνος αρχίζει τώρα, σχεδόν έναν χρόνο μετά τις τελευταίες εκλογές. Προδικάζεται δύσκολος για όλους. Για το ΠαΣοΚ και την κρίση του, όπου η μόνη χειροπιαστή αλλαγή είναι για την ώρα η προσεχής μετακόμιση των κεντρικών γραφείων του από τη Χαριλάου Τρικούπη στην Ιπποκράτους: ελπίδα γιατριάς; Για τον Συνασπισμό, που δεν φαίνεται να ξεπερνάει το ανέλπιστο δημοσκοπικό πλαφόν του 14%-16% και πρέπει να βρει πώς θα συνεχίσει την πορεία του. Και φυσικά για την κυβέρνηση, που πνίγεται στα σκάνδαλα, στη βιομηχανική ανάπτυξη της ντόπας, στις συνέπειες της αλογοσκούφειας οικονομικής πολιτικής και στις ανεξέλεγκτες εμπνεύσεις των βαρόνων της.

Θέλετε παραδείγματα μικροεμπνεύσεων; Ενας υφυπουργός της, ονόματι Κιλτίδης, που δεν ξέρει καν να διαβάζει νόμους, τα έχει βάλει με τα φιλοζωικά σωματεία που προσπαθούν να σώσουν τα αδέσποτα. Ενας άλλος υπουργός, ονόματι Σουφλιάς, ειδικευμένος στο τσιμέντο, άφησε τις υπηρεσίες του (ή τις διέταξε;) να ετοιμάσουν με «αλλαγές» την κατάργηση των προεδρικών διαταγμάτων που έσωσαν την Πλάκα. Μας λέει τώρα ότι θα μελετήσει το θέμα, που προκάλεσε τόσες αντιδράσεις. Του προτείνω να ζητήσει από τους συντάκτες να του επισυνάψουν και τις φωτογραφίες των επιχειρηματιών της νύχτας που εξυπηρετούν οι «αλλα γές». Δεν είναι πολλές: τρεις! Το πολύ. Αλλοι λένε μία… Τις γνωρίζει και ο λαϊκίζων ακροδεξιός κ. Κακλαμάνης.

Ηυπόθεση του ΟΣΕ μας υπενθύμισε και το θεσμικό αλαλούμ που πνίγει τη χώρα μας. Τα τρένα, δηλαδή η συγκοινωνία του μέλλοντος, ανήκουν στον υπουργό Συγκοινωνιών, όπως και η Ολυμπιακή. Τα πλοία ανήκουν στην αρμοδιότητα του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας. Και τα όσα έχουν σχέση με το μεγάλο οδικό δίκτυο αποφασίζονται (με επενδύσεις δισεκατομμυρίων) από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Με αποτέλεσμα τον τραγελαφικό συγκοινωνιακό χάρτη της χώρας και αρκετά ανομήματα.

Δ εν συμβαίνει κάτι το διαφορετικό σε πολλούς άλλους σημαντικούς τομείς. Αλλά και για τα «μικρά» της καθημερινότητας που μας κάνουν τη ζωή κόλαση, π.χ. το Κτηματολόγιο. Παλαιά τα κουσούρια; Ορισμένα, ασφαλώς. Αλλά από το 2004 τι έκαναν οι υπερφίαλοι που υποσχέθηκαν τόσα;

Απάντηση: πρόσθεσαν στα υπάρχοντα και τα δικά τους!

Και τώρα, πληρώνουμε στις εφορίες. Εβαλαν στόχο τα σπίτια, τους μισθωτούς, τους ελεύθερους επαγγελματίες. Θέλουν λεφτά για να γεμίσουν τα ταμεία που άδειασαν. Καλά να πάθουμε! * Αρχίζει η θερινή μου άδεια. Επιστροφή στην κυριακάτικη στήλη στις 28 Σεπτεμβρίου.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk