Το νέο ψηφιακό τοπίο των media

Σημαντικές αλλαγές στο επικοινωνιακό τοπίο της Ευρώπης φέρνει η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προσαρμογή του ρυθμιστικού και νομοθετικού πλαισίου των τηλεπικοινωνιών στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Πρώτον, θα επιβάλει ταχεία ανταπόκριση των τηλεπικοινωνιακών παρόχων στα αιτήματα των καταναλωτών, όπως την άμεση μεταφορά σύνδεσης χωρίς αλλαγή αριθμού, μέσα σε μία ημέρα. Επίσης θα επεκτείνει τις υποχρεώσεις τους για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών και την προστασία τους από απόπειρες εξαπάτησης.

Το νέο ψηφιακό  τοπίο των media | tovima.gr

Σημαντικές αλλαγές στο επικοινωνιακό τοπίο της Ευρώπης φέρνει η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προσαρμογή του ρυθμιστικού και νομοθετικού πλαισίου των τηλεπικοινωνιών στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Πρώτον, θα επιβάλει ταχεία ανταπόκριση των τηλεπικοινωνιακών παρόχων στα αιτήματα των καταναλωτών, όπως την άμεση μεταφορά σύνδεσης χωρίς αλλαγή αριθμού, μέσα σε μία ημέρα. Επίσης θα επεκτείνει τις υποχρεώσεις τους για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών και την προστασία τους από απόπειρες εξαπάτησης. Οι μεγαλύτερες αλλαγές όμως θα αφορούν τα νέα ψηφιακά δίκτυα ενοποιημένων υπηρεσιών, μέσα από τα οποία δεν θα περνούν μόνο τα τηλεφωνικά σήματα αλλά και το Ιnternet, το ραδιόφωνο και η τηλεόραση. Η πρόταση της Επιτροπής προβλέπει τη διαφανή και πολλαπλή χρήση των δικτύων συχνοτήτων και των ραδιοσυχνοτήτων, ενώ κατοχυρώνει το δικαίωμα των χρηστών να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο περιεχόμενο και στις υπηρεσίες οι οποίες θα διατίθενται μέσω των ψηφιακών δικτύων, ανεξάρτητα από τον πάροχο και τον τύπο σύνδεσης ή συσκευής που διαθέτουν. Η πρόταση θα τεθεί αρχικά προς ψηφοφορία από την ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου την επόμενη Τρίτη.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Media
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk