«Η λάμψη του χρήματος»

Την ανανέωση της συμφωνίας της ΕΡΤ με την Disney/ΑΒC/ΑSΒΝ (DΑΕΤ) για τα επόμενα τρία χρόνια ανακοίνωσαν από κοινού ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ κ. Χρ. Παναγόπουλος και η Senior Vice Ρresident- Ρrogram Distribution της DΑΕΤ, Francesca Τauriello, την περασμένη Τρίτη. Αν και το ύψος της συμφωνίας δεν ανακοινώθηκε επίσημα, έγινε γνωστό ότι για κάθε ώρα προβολής παραγωγών της Disney θα επενδύονται 1.900 ευρώ, ήτοι 19,5 εκατ. ευρώ για τα τρία χρόνια της συμφωνίας.

«Η λάμψη του χρήματος» | tovima.gr

Την ανανέωση της συμφωνίας της ΕΡΤ με την Disney/ΑΒC/ΑSΒΝ (DΑΕΤ) για τα επόμενα τρία χρόνια ανακοίνωσαν από κοινού ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ κ. Χρ. Παναγόπουλος και η Senior Vice Ρresident- Ρrogram Distribution της DΑΕΤ, Francesca Τauriello, την περασμένη Τρίτη. Αν και το ύψος της συμφωνίας δεν ανακοινώθηκε επίσημα, έγινε γνωστό ότι για κάθε ώρα προβολής παραγωγών της Disney θα επενδύονται 1.900 ευρώ, ήτοι 19,5 εκατ. ευρώ για τα τρία χρόνια της συμφωνίας.

Οι διαπραγματεύσεις διήρκεσαν έξι μήνες, το πρόγραμμα θα διοχετευθεί σε ΕΤ1, ΝΕΤ, ΕΤ3, ΠΡΙΣΜΑ+ και ΣΙΝΕ+ και συμπεριλαμβάνει, όπως ανέφερε ο γενικός διευθυντής Τηλεόρασης κ. Γόντικας, ταινίες πρώτης προβολής, δημοφιλείς σειρές, παιδικές και νεανικές σειρές ποιότητας, αλλά και ταινίες και σειρές κινουμένων σχεδίων για όλη την οικογένεια. Ο κ. Γόντικας παραδέχτηκε την ανάγκη για καλύτερο προμοτάρισμα των εκπομπών και εξέφρασε την επιθυμία του για την προσαρμογή και άλλων προγραμμάτων της DΑΕΤ στην ελληνική τηλεόραση, όπως έγινε φέτος με τα Χρυσά Κορίτσια της ΕΤ1. Κατά δήλωσή του η σειρά πετυχαίνει μέσο όρο περίπου 8%, κάτι που διαψεύδει η ΑGΒ με τους αριθμούς της (4,1% στην πρώτη προβολή τον χειμώνα και 5,8% στην επανάληψη). Ο σύμβουλος του προέδρου της ΕΡΤ κ. Τζώνη Καλημέρης συμπλήρωσε ότι η DΑΕΤ προσθέτει «λάμψη στην εξ ορισμού μουντάδα, στο γκρι που χαρακτηρίζει μια κρατική τηλεόραση».

Για μια άλλη εικόνα προγράμματος μίλησε ο κ. Παναγόπουλος: «Τονώσαμε το παιδικό πρόγραμμα, το οποίο προβάλλαμε με νεωτερίστικη προσέγγιση στον προγραμματισμό, εμπλουτίσαμε το πρόγραμμα της ΕΤ3 και προσελκύσαμε στις τάξεις των τηλεθεατών μας νεανικό κοινό» είπε.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Media
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk