Αύξηση της συνδρομητικής βάσης παρουσίασε για το εννεάμηνο του 2007 η Vodafone στην Ελλάδα, καθώς οι πελάτες της έφθασαν τα 5,438 εκατομμύρια, από τους οποίους ποσοστό 68,7% αφορά γραμμές με προπληρωμένο χρόνο ομιλίας. Οι καθαρές νέες συνδέσεις στο τρίτο τρίμηνο ήταν 92.000, έναντι 289.000 κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος οικονομικού έτους.

Ωστόσο τα οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου της Vodafone που περιλαμβάνονται στην ανακοίνωση της πολυεθνικής μητρικής εταιρείας παρουσιάζουν και μείωση του μέσου εσόδου ανά πελάτη (ΑRΡU).

Ειδικότερα, πτώση καταγράφει το μέσο έσοδο ανά πελάτη που μειώθηκε σε 22,9 ευρώ, έναντι 26,2 ευρώ στο τέλος του προηγούμενου τριμήνου και 31,1 ευρώ στις 30 Ιουνίου του 2006.

Την ίδια ώρα, αύξηση 4,2% εμφάνισαν τα έσοδα από υπηρεσίες γ΄ τριμήνου χρήσης της κορυφαίας εταιρείας κινητής Vodafone Group, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Παράλληλα, τα συνολικά έσοδα του Vodafone Group αυξήθηκαν κατά 16% στα 9,2 δισ. στερλίνες (18,3 δισ. δολάρια). Επίσης, η εταιρεία πρόσθεσε 10,8 εκατομμύρια νέους συνδρομητές στην πελατειακή βάση της, που τώρα διαμορφώνεται συνολικά στα 252 εκατομμύρια συνδρομητές. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξαν οι εξαγορές στις οποίες προέβη η Vodafone στην Τουρκία (Τelsim Μobil Τelekomunikasyon Ηizmetleri ΑS) και στην Ινδία (Ηutchison Εssar Ltd.).