Ο Φίλιπ Κότλερ «μάγεψε» και τους έλληνες μάνατζερ

Στην κατάμεστη Αίθουσα των Φίλων της Μουσικής του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών οι πάνω από 900 συμμετέχοντες που είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν τον δρα Φίλιπ Κότλερ έζησαν μια μοναδική εμπειρία. Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25 Ιουνίου και είχε θέμα: «Winning Μarketing Strategies: Ηow to Compete and Win in the Global Μarketplace». Ηδη από τις 8.00 είχε αρχίσει η προσέλευση των συμμετεχόντων, ενώ στις 9.30 που ξεκίνησε η ημερίδα ο χώρος είχε πλέον κατακλυστεί από τον κόσμο.

Στην κατάμεστη Αίθουσα των Φίλων της Μουσικής του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών οι πάνω από 900 συμμετέχοντες που είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν τον δρα Φίλιπ Κότλερ έζησαν μια μοναδική εμπειρία.

Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25 Ιουνίου και είχε θέμα: «Winning Μarketing Strategies: Ηow to Compete and Win in the Global Μarketplace». Ηδη από τις 8.00 είχε αρχίσει η προσέλευση των συμμετεχόντων, ενώ στις 9.30

που ξεκίνησε η ημερίδα ο χώρος είχε πλέον κατακλυστεί από τον κόσμο.

Ο δρ Κότλερ έδωσε απαντήσεις σε κάποια από τα περισσότερο πιεστικά θέματα που αντιμετωπίζει το μάρκετινγκ στις μέρες μας, όπως είναι οι περικοπές δαπανών, η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, η διαρκής καινοτομία, η δημιουργία κερδοφόρων φωλεών στην αγορά (niche markets) και η δημιουργία μιας ή περισσότερων «μπράντας» άξιων για βράβευση! Στο θέμα του branding δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση. Χαρακτηριστικό ήταν το παράδειγμα που έδωσε ο δρ Κότλερ του πώς μπορεί κάποιος να κάνει brand την… άμμο!

Με το μεστό, ήρεμο και πάνω απ΄ όλα απλό τρόπο που τον χαρακτηρίζει, ο δρ Κότλερ απέδειξε ότι το σύγχρονο μάρκετινγκ πρέπει να επικεντρώνεται στη δημιουργία υψηλής προστιθέμενης αξίας στον πελάτη και στη δόμηση επικερδούς σχέσης μαζί του. Είναι η φιλοσοφία που πρέπει να διαπνέει όλον τον οργανισμό. Το τμήμα μάρκετινγκ δεν μπορεί να δρα ως απομονωμένη επιχειρηματική μονάδα. Η συνολική επιχειρηματική στρατηγική πρέπει να ενστερνίζεται τις ευρύτερες αποφάσεις σχετικά με το είδος των πελατών που θέλει ο οργανισμός και με το πώς πρέπει να ικανοποιηθούν οι ανάγκες τους, ποια θα είναι η προς τα έξω επικοινωνία και πώς θα αναπτύξει η επιχείρηση τις πλέον αποτελεσματικές στρατηγικές συμμαχίες. Ακόμη, έδωσε τα εργαλεία και τις κατευθυντήριες γραμμές για το πώς πρέπει να αξιολογούνται και να βελτιώνονται οι τρέχουσες στρατηγικές στο μάρκετινγκ.

Το σύγχρονο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων υπόκειται σε σημαντικές αλλαγές που αυξάνουν την επίδρασή του και τον ολιστικό του προσανατολισμό. Οι οργανισμοί πρέπει να μάθουν να αντλούν ιδέες από τους πελάτες τους και να αναπτύσσουν μαζί τους προϊόντα και υπηρεσίες. Πρέπει να χρησιμοποιούν το «Πλάγιο» Μάρκετινγκ (Lateral Μarketing) για να «βγουν από το κουτί» και να αποφύγουν την πεπατημένη.

Οι επιχειρήσεις πρέπει να συμπληρώσουν τις παραδοσιακές τους επικοινωνιακές προσεγγίσεις με τα νέα μέσα επικοινωνίας, όπως είναι το μάρκετινγκ με χρήση κινητών τηλεφώνων, το Ιnternet και τα μέσα επικοινωνίας των πολιτών (Ιnternet forums, weblogs, podcasts, webcasts), καθώς και το μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα (buzz marketing), αν επιθυμούν να παρακάμψουν την αυξανόμενη αντίσταση των καταναλωτών προς τη διαφήμιση.

Η ημερίδα έκλεισε με συζήτηση πάνελ που είχε θέμα: «Η Ελληνική Εμπειρία από τη Συνεργασία μεταξύ της Διεύθυνσης Μάρκετινγκ και της Διεύθυνσης Πωλήσεων στην προσπάθεια δημιουργίας ενός Πελατοκεντρικού Οργανισμού».

Το πάνελ συντόνισε οδρ Γ.Αυλωνίτης , καθηγητής του Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας με Νέες Τεχνολογίες για Στελέχη Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στη συζήτηση συμμετείχαν η κυρία Νίκη Κουτσιανά , πρόεδρος της Αpivita ΑΕ, ο κ. Γ. Αγοράνος, γενικός διευθυντής της Speedex ΑΕ, ο κ. Ι.Περλεπές, γενικός διευθυντής της εφημερίδας «Η Ναυτεμπορική» και ο κ. Μ. Φραγκουλόπουλος, αναπληρωτής γενικός διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ του ομίλου Ιnteramerican.

Την ημερίδα διοργάνωσε η Πρόθεση ΑΕ, η οποία μας έχει πλέον συνηθίσει σε εκδηλώσεις υψηλής προστιθέμενης αξίας, και αποτελεί μέρος της σειράς μεγάλων εκπαιδευτικών εκδηλώσεων «Τhe Great Speakers Series» που η Πρόθεση έχει ετοιμάσει για το 2008. Επόμενος σταθμός της σειράς αυτής είναι η Ημερίδα με ομιλητή τον δρα Στέφεν Κόβεΐ και θέμα: «Τhe 8 Ηabits of Ηighly Εffective Ρeople: Great Leaders, Great Τeams, Great Results». Θα πραγματοποιηθεί στις 22 Οκτωβρίου στο Κέντρο Τεχνών στο ΑCS.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Ibiza, Mykonos και .... Πλάκα Το δημοφιλέστατο νησί της Ισπανίας με τους κορυφαίους DJ μοιάζει τόσο μακρινό αυτή τη δύσκολη λόγω COVID-19 εποχή. Ακόμα... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk