Νέα στρατηγική στην Αspis Βank

Ηπώληση τραπεζικών προϊόντων στους 1,2 εκατ. πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών του ομίλου Αspis αποτελεί έναν από τους βασικότερους άξονες ανάπτυξης της νέας στρατηγικής της διοίκησης της Αspis Βank, διευθύνων σύμβουλος της οποίας είναι από την περασμένη Παρασκευή ο κ. Χρ.Σορώτος, μετά και την τυπική έγκριση της ανάληψης των καθηκόντων του από την έκτακτη γενική συνέλευση της τράπεζας. Οπως τόνισε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Αspis, «και ένα ζευγάρι κάλτσες να πουλήσουμε στους 1.

Νέα στρατηγική στην Αspis Βank | tovima.gr

Ηπώληση τραπεζικών προϊόντων στους 1,2 εκατ. πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών του ομίλου Αspis αποτελεί έναν από τους βασικότερους άξονες ανάπτυξης της νέας στρατηγικής της διοίκησης της Αspis Βank, διευθύνων σύμβουλος της οποίας είναι από την περασμένη Παρασκευή ο κ. Χρ.Σορώτος, μετά και την τυπική έγκριση της ανάληψης των καθηκόντων του από την έκτακτη γενική συνέλευση της τράπεζας.

Οπως τόνισε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Αspis, «και ένα ζευγάρι κάλτσες να πουλήσουμε στους 1.200.000 πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών θα έχουμε τεράστιο όφελος», ενώ πρόσθεσε ότι η τράπεζα πρέπει να έχει ενεργό ρόλο στον νέο κύκλο εξαγορών και συγχωνεύσεων στον οποίο θα οδηγήσει αναπόφευκτα η πιστωτική κρίση.

Στη γενική συνέλευση ήταν παρών και ο βασικός μέτοχος της τράπεζας κ. Π. Ψωμιάδης, ο οποίος από την πλευρά του εμφανίστηκε κατηγορηματικός ότι η Αspis δεν πρόκειται να πουληθεί.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
  • Βηματοδότης Περί εκπροσώπων…έρημων και απρόσωπων Με αφορμή τα επαναλαμβανόμενα φαινόμενα πολιτικής κακοφωνίας και, αν μη τι άλλο, ατυχούς ενημέρωσης και... ΒΗΜΑτοδότης |
Σίβυλλα
Helios Kiosk