Με τη νέα μονάδα επεξεργασίας χαλυβουργικών προϊόντων στα Οινόφυτα ολοκληρώθηκε το επενδυτικό πρόγραμμα της εισηγμένης εταιρείας Σιδηρεμπορική Μακεδονίας (ΣΙΔΜΑ) που αφορούσε την αξιοποίηση των αντληθέντων κεφαλαίων ύψους 11,8 εκατ. ευρώ το 2005 από το Χρηματιστήριο. Συνολικά οι επενδύσεις της εταιρείας στην οποία συμμετέχει η Σιδενόρ με 35% και η οικογένεια Αμαρίλιο με 40% την περίοδο 2002-2007 ξεπέρασαν τα 26 εκατ. ευρώ. Το 2008 η ΣΙΔΜΑ προγραμματίζει νέες επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ.

«Η κυκλικότητα της αγοράς χάλυβα και οι αυξομειώσεις των τιμών αντιμετωπίζονται ως έναν βαθμό με την παραγωγή προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας.Εκεί στοχεύουμε με τη νέα μονάδα στα Οινόφυτα, αλλά και με τις νέες μας επενδύσεις» αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας.

Υστερα από ένα καλό πρώτο εξάμηνο το 2007, οι τιμές των χαλυβουργικών προϊόντων υποχώρησαν σημαντικά, με αποτέλεσμα τόσο η ΣΙΔΜΑ όσο και άλλες εταιρείες του κλάδου της εμπορίας και μεταποίησης να δουν τα μεγέθη τους να συρρικνώνονται στο δεύτερο εξάμηνο. «Οι πωλήσεις μας θα είναι αυξημένες κατά 10% σε σχέση με το 2006 αλλά τα καθαρά κέρδη θα είναι μειωμένα,καθώς εκτός από τα χαμηλά περιθώρια κέρδους επιβαρύνθηκαν και από έκτακτα φορολογικά έξοδα ύψους 2 εκατ. ευρώ» αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας για την πορεία των μεγεθών του 2007 αλλά προσθέτουν ότι «το πρώτο τρίμηνο του 2008 η ζήτηση έχει αυξηθεί και οι τιμές έχουν ανακάμψει». Στο εννεάμηνο του 2007 οι πωλήσεις της εταιρείες είχαν διαμορφωθεί στα 130 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη στα 3,6 εκατ. ευρώ.

Στη μονάδα των Οινοφύτων (11.500 τ.μ. στεγασμένη επιφάνεια σε οικόπεδο 80 στρεμμάτων με παραγωγική δυναμικότητα 200.000 μετρικούς τόνους ετησίως) εκτός από τη γραμμή παραγωγής του Ασπρόπυργου θα μεταφερθούν και οι διοικητικές υπηρεσίες της ΣΙΔΜΑ από τον Ταύρο «γεγονός που θα μειώσει τα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας».

Η εταιρεία εκτός από τα Οινόφυτα διαθέτει ιδιόκτητες μονάδες σε Λαμία, Θεσσαλονίκη, Ρουμανία και Βουλγαρία και σχεδιάζει να επεκταθεί και στην αγορά της Σερβίας. Στόχος της διοίκησης είναι το 50% των πωλήσεων το 2012 να προέρχεται από το εξωτερικό. Ηδη σε Βουλγαρία και Ρουμανία οι πωλήσεις έχουν διπλασιαστεί.