Μεγάλο μερίδιο την υψηλή περίοδο

Μεγάλο μερίδιο την υψηλή περίοδο | tovima.gr

ΠΡΙΝαπό τέσσερα χρόνια ξεκίνησε τις επαφές της στη Ρωσία και στην Ουκρανία με γραφείο αντιπροσώπευσης στη Μόσχα η ξενοδοχειακή αλυσίδα Grecotel, όπως δηλώνει ο εκπρόσωπος του ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη Grecotel & Classical Ηotels. «Ο,τι έχουμε να περιμένουμε από τη Ρωσία αντιστοιχεί στο ανώτερο κομμάτι της πελατείας» δηλώνει, το οποίο ορίζεται από τον «καλό πελάτη του πεντάστερου ή του οικογενειακού ξενοδοχείου ως τον ξεχωριστό πελάτη της βίλας που μπορεί να είναι ένας ή δύο κάθε σεζόν». «Το φαινόμενο είναι αυξητικό» όπως σημειώνει και οι πελάτες δεν προσεγγίζονται μεμονωμένα αλλά μέσω τουριστικών γραφείων. Ωστόσο «η ρωσική αγορά δεν είναι πανάκεια» τονίζει, αναφερόμενος στην υστέρηση που παρατηρήθηκε στον κλάδο του τουρισμού τον Μάιο και τον Ιούνιο στη χώρα, λόγω της μείωσης των επισκεπτών από τις παραδοσιακές αγορές της Βρετανίας και Γερμανίας που καλύπτουν αυτούς τους μήνες την κίνηση λίγο πριν από τις διακοπές των Ελλήνων. «Αυτή η υστέρηση είναι δυσαναπλήρωτη από τη ρωσική πελατεία, η οποία επιλέγει για τις διακοπές της τον Ιούλιο και τον Αύγουστο». Οι ταξιδιώτες από τη Ρωσία έχουν μικρό ποσοστό στο σύνολο αλλά μεγάλο μερίδιο την υψηλή περίοδο. Πόλος έλξης, εκτός από την Κρήτη, την Κέρκυρα και την Πελοπόννησο, όπου διατηρεί μονάδες η αλυσίδα, είναι και η Αθήνα, με τις εγκαταστάσεις της στο Σούνιο, αν και ακόμη η πρωτεύουσα δεν έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα ως προορισμός στην αγορά αυτή. Γεγονός είναι όμως ότι η ρωσική αγορά «ξεχωρίζει με διαφορά στα μεγέθη την τελευταία τριετία ως μια αγορά-στόχος και όλα τα ξενοδοχεία προσανατολίζονται σε αυτήν» υπογραμμίζει. Ταυτόχρονα όμως αναδεικνύει και «το ενδεχόμενο του κορεσμού από τον ρώσο τουρίστα αλλά και ζητήματα συνύπαρξης σε ένα τέτοιο περιβάλλον», κάτι που «έχει εκδηλώσει ήδη η γερμανική αγορά και άλλες ευρωπαϊκές εθνικότητες», αφού κάποιες «ιδιαιτερότητες» των ρώσων πελατών «δεν είναι τελείως αποδεκτές από πελάτες άλλης εθνικότητας». Αυτό, όπως τονίζει, «απαιτεί την επαγρύπνηση και των μονάδων, αν αυξηθεί η μάζα των ρώσων πελατών σε ένα ξενοδοχείο και οι ίδιοι ακυρώνουν τον προορισμό γιατί δεν αισθάνονται ότι είναι σε διεθνές περιβάλλον, όπως συμβαίνει στην Τουρκία, που είναι κορεσμένη με πάνω από δύο εκατομμύρια ρώσους τουρίστες». Μέχρι στιγμής όμως η χώρα προέλευσης επιδεικνύει αλλά και αποδεικνύει τη δυναμική της στην εγχώρια αγορά αφού οι απαιτήσεις της συγκεκριμένης πελατείας στα μενού ή στη διασκέδαση ενσωματώνονται στις υπηρεσίες των πολυτελών μονάδων.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk