Και τυπικό τέλος στο αεροδρόμιο του Ελληνικού δίνει απόφαση του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κ.Χατζηδάκη με την οποία καταργείται ολικά ο Κρατικός Αερολιμένας Αθηνών στο Ελληνικό κατά την έννοια που ιδρύθηκε το 1955 ως αεροπορική εγκατάσταση, ενώ καταργούνται και όποιοι οικοδομικοί περιορισμοί είχαν απομείνει για τις περιοχές με τις οποίες γειτνιάζει. Η απόφαση προβλέπει την κατάργηση προηγούμενης υπουργικής απόφασης του 2002, με την οποία ο Κρατικός Αερολιμένας Αθηνών στο Ελληνικό παρέμενε σε μερική επιχειρησιακή ικανότητα για την εξυπηρέτηση ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ και της ΕΛ.ΑΣ.
Και τυπικό τέλος στο αεροδρόμιο του Ελληνικού
Και τυπικό τέλος στο αεροδρόμιο του Ελληνικού δίνει απόφαση του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κ.Χατζηδάκη με την οποία καταργείται ολικά ο Κρατικός Αερολιμένας Αθηνών στο Ελληνικό κατά την έννοια που ιδρύθηκε το 1955 ως αεροπορική εγκατάσταση, ενώ καταργούνται και όποιοι οικοδομικοί περιορισμοί είχαν απομείνει για τις περιοχές με τις οποίες γειτνιάζει. Η απόφαση προβλέπει την κατάργηση προηγούμενης υπουργικής απόφασης του 2002, με την οποία ο Κρατικός Αερολιμένας Αθηνών στο Ελληνικό παρέμενε σε μερική επιχειρησιακή ικανότητα για την εξυπηρέτηση ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ και της ΕΛ.

Και τυπικό τέλος στο αεροδρόμιο του Ελληνικού δίνει απόφαση του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κ.Χατζηδάκη με την οποία καταργείται ολικά ο Κρατικός Αερολιμένας Αθηνών στο Ελληνικό κατά την έννοια που ιδρύθηκε το 1955 ως αεροπορική εγκατάσταση, ενώ καταργούνται και όποιοι οικοδομικοί περιορισμοί είχαν απομείνει για τις περιοχές με τις οποίες γειτνιάζει. Η απόφαση προβλέπει την κατάργηση προηγούμενης υπουργικής απόφασης του 2002, με την οποία ο Κρατικός Αερολιμένας Αθηνών στο Ελληνικό παρέμενε σε μερική επιχειρησιακή ικανότητα για την εξυπηρέτηση ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ και της ΕΛ.
Και τυπικό τέλος στο αεροδρόμιο του Ελληνικού δίνει απόφαση του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κ.Χατζηδάκη με την οποία καταργείται ολικά ο Κρατικός Αερολιμένας Αθηνών στο Ελληνικό κατά την έννοια που ιδρύθηκε το 1955 ως αεροπορική εγκατάσταση, ενώ καταργούνται και όποιοι οικοδομικοί περιορισμοί είχαν απομείνει για τις περιοχές με τις οποίες γειτνιάζει. Η απόφαση προβλέπει την κατάργηση προηγούμενης υπουργικής απόφασης του 2002, με την οποία ο Κρατικός Αερολιμένας Αθηνών στο Ελληνικό παρέμενε σε μερική επιχειρησιακή ικανότητα για την εξυπηρέτηση ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ και της ΕΛ.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.