Η σοκολάτα «γλυκαίνει» την ύφεση

Η εθνική ένωση παραγωγών γλυκισμάτων στις ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι οι λιανικές πωλήσεις του κλάδου υπερέβησαν το 2007 τα 29 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 3% σε ετήσια βάση. Το μέγεθος και η δυναμική της συγκεκριμένης αγοράς οδηγεί τους περισσότερους αναλυτές στην εκτίμηση ότι οι πωλήσεις γλυκισμάτων θα «αντισταθούν» στην κρίση. Και ότι, σε αντίθεση με πολλά προϊόντα που επίσης δεν ανήκουν στα είδη πρώτης ανάγκης, ο κλάδος των γλυκισμάτων- παρά τις αυξήσεις στις τιμές της…

Η εθνική ένωση παραγωγών γλυκισμάτων στις ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι οι λιανικές πωλήσεις του κλάδου υπερέβησαν το 2007 τα 29 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 3% σε ετήσια βάση. Το μέγεθος και η δυναμική της συγκεκριμένης αγοράς οδηγεί τους περισσότερους αναλυτές στην εκτίμηση ότι οι πωλήσεις γλυκισμάτων θα «αντισταθούν» στην κρίση. Και ότι, σε αντίθεση με πολλά προϊόντα που επίσης δεν ανήκουν στα είδη πρώτης ανάγκης, ο κλάδος των γλυκισμάτων- παρά τις αυξήσεις στις τιμές της ζάχαρης, του γάλακτος και του κακάο- θα συνεχίσει να ευημερεί. Αλλωστε την περίοδο της Μεγάλης Υφεσης στις ΗΠΑ, τη δεκαετία του 1930, η σοκολάτα έγινε καθημερινή συνήθεια για πολλούς Αμερικανούς, ενώ ορισμένες μάρκες παρέπεμπαν σε αλμυρά πιάτα («Chicken Dinner» κ.ά.). Και αν οι Αμερικανοί «γλυκαίνονται» με σοκολατάκια σε οικονομικά δύσκολους καιρούς, ο γερμανός συνάδελφός τους Τόρστεν Ρίντελ (φωτογραφία) φαίνεται ότι ετοιμάζεται για… κραχ.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk