ΑΡΙΘΜΟΙ

Η πληροφορική δεν αρέσει στα ξενοδοχεία

Αν και τα οφέλη της χρήσης των τεχνολογιών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών είναι αντιληπτά και κατανοητά από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού, εν τούτοις πρόσφατη, επίκαιρη έρευνα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας καταδεικνύει αρκετά μεγάλη υστέρηση στην υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών, η οποία εντοπίζεται στην έλλειψη ηλεκτρονικών υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας και στο χαμηλό επίπεδο των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Σύμφωνα με …

Αν και τα οφέλη της χρήσης των τεχνολογιών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών είναι αντιληπτά και κατανοητά από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού, εν τούτοις πρόσφατη, επίκαιρη έρευνα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας καταδεικνύει αρκετά μεγάλη υστέρηση στην υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών, η οποία εντοπίζεται στην έλλειψη ηλεκτρονικών υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας και στο χαμηλό επίπεδο των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, σε χαμηλό επίπεδο βρίσκονται ακόμη οι διαθέσιμες ιστοσελίδες, το ποσοστό των οποίων ανέρχεται σε 63% για τα ξενοδοχεία και μόλις σε 30% για τα άλλα καταλύματα, ενώ η χρήση μεγάλων πληροφοριακών συστημάτων από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις δεν υπερβαίνει το 13%. Σε ό,τι αφορά τις online πωλήσεις υπηρεσιών, μόνο σε ποσοστό 50% οι μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες έχουν εκμεταλλευθεί τη συγκεκριμένη τεχνολογία και σε ποσοστό μόλις 16% οι λοιπές μικρότερες επιχειρήσεις.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk