Η διαδρομή των mastihashops

Τ ο καλοκαίρι του 2002 ιδρύθηκε η Μediterra ΑΒΕΣΕ, στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιοργάνωσης της Ενωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου (ΕΜΧ), με κύρια δραστηριότητα την ανάπτυξη δικτύου mastihashops, τα οποία αποτελούν και το βασικό εργαλείο προώθησης της μαστίχας. Σήμερα η Μediterra αριθμεί 10 mastihashops στην Ελλάδα, ένα στη Σαουδική Αραβία, ένα στην Κύπρο και ένα στη Νέα Υόρκη, ενώ επικουρικά των καταστημάτων λειτουργούν και 74 mastihashopcorners. Ο τζίρος της εταιρείας κατάφερε να αγγίξει τα 7,2 εκατ.

Η διαδρομή των mastihashops | tovima.gr

Τ ο καλοκαίρι του 2002 ιδρύθηκε η Μediterra ΑΒΕΣΕ, στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιοργάνωσης της Ενωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου (ΕΜΧ), με κύρια δραστηριότητα την ανάπτυξη δικτύου mastihashops, τα οποία αποτελούν και το βασικό εργαλείο προώθησης της μαστίχας. Σήμερα η Μediterra αριθμεί 10 mastihashops στην Ελλάδα, ένα στη Σαουδική Αραβία, ένα στην Κύπρο και ένα στη Νέα Υόρκη, ενώ επικουρικά των καταστημάτων λειτουργούν και 74 mastihashopcorners.

Ο τζίρος της εταιρείας κατάφερε να αγγίξει τα 7,2 εκατ. ευρώ το 2007 από 5,8 εκατ. ευρώ το 2006, ενώ τα κέρδη μετά τους φόρους διαμορφώθηκαν στις 184.956 ευρώ από 4.000 ευρώ το 2006. Επιθυμία της ΕΜΧ, που είναι και ο βασικός μέτοχος της εταιρείας, κατέχοντας το 51% της Μediterra, αποτελεί η ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με στόχο την ανάδειξη, προβολή και προώθηση της μαστίχας, των διαφορετικών της χρήσεων και ιδιοτήτων μέσα από προϊόντα μαστίχας που παράγονται στη Χίο, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Το 2005 το venture capital της Τράπεζας Αττικής, Αttica Ventures, πίστεψε στη δυναμική ανάπτυξης της Μediterra και αποφάσισε να επενδύσει κεφάλαια, διαθέτοντας σήμερα το 28% της εταιρείας, ενώ και ο εφοπλιστής κ. Παναγιώτης Τσάκος, ο οποίος έχει μάλιστα καταγωγή από τη Χίο, διαθέτει το 5% της εταιρείας. Αλλοι μέτοχοι της εταιρείας είναι η επιχείρηση Κορρές ΑΕ με ποσοστό 5% και οι οικογένειες Σαρόγλου και Βενιάμη, οι οποίες ασχολούνται με τον χώρο της ναυτιλίας και έχουν από 2% η καθεμία.

Τον Φεβρουάριο του 2008 η εταιρεία μπήκε στο Χρηματιστήριο προκειμένου να αντλήσει κεφάλαια και να προωθήσει τις επενδύσεις της. Στους στόχους της εταιρείας για το 2008 περιλαμβάνονται η επέκταση της παραγωγικής μονάδας στη Χίο, ύψους 1 εκατ. ευρώ, η δημιουργία νέων καταστημάτων, δύο στην Ελλάδα και ενός στο εξωτερικό, η περαιτέρω διείσδυση στα φαρμακεία και σουπερμάρκετ και η παραγωγή νέων προϊόντων.

Η εταιρεία σήμερα αναπτύσσει λιανικές και χονδρικές πωλήσεις, ενώ παράλληλα με τη λειτουργία των mastihashops έχει αναλάβει τη διανομή της μαστίχας Χίου στην Ελλάδα. Από τις αρχές του 2007 έθεσε σε λειτουργία τη μονάδα παραγωγής προϊόντων μαστίχας που ολοκληρώθηκε προσφάτως για την κάλυψη των αναγκών των καταστημάτων.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
  • Βηματοδότης Περί εκπροσώπων…έρημων και απρόσωπων Με αφορμή τα επαναλαμβανόμενα φαινόμενα πολιτικής κακοφωνίας και, αν μη τι άλλο, ατυχούς ενημέρωσης και... ΒΗΜΑτοδότης |
Σίβυλλα
Helios Kiosk