O ταν η γαλλική αλυσίδα Fnac στο τέλος του 2005 αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα, οι αναλυτές διέβλεψαν ότι τα αποτελέσματα της ελληνικής αλυσίδας καταστημάτων υψηλής τεχνολογίας Πλαίσιο θα δέχονταν πίεση. Τότε ο κ. Γ.Γεράρδος, ιδιοκτήτης της εταιρείας, παραδέχτηκε ότι θα υπάρξει ένας «πόλεμος» τιμών αλλά επισήμανε ότι «στο τέλος το Πλαίσιο θα βγει νικητής».

Η πορεία της εταιρείας τα δύο χρόνια που πέρασαν από τότε τον επιβεβαίωσε. Στη χθεσινή παρουσίαση του Πλαισίου στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών ο κ. Γεράρδος ανέφερε ότι το 2007 η εταιρεία κατάφερε να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς της, πετυχαίνοντας πωλήσεις 385 εκατ. ευρώ, ποσόν που μεταφράζεται σε ανάπτυξη κατά 23,8% σε σχέση με το 2006, ενώ ταυτόχρονα τα καθαρά κέρδη μετά τους φόρους ενισχύθηκαν κατά 55,6%, φθάνοντας στα 9,9 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του ΔΣ κ. Κ.Γεράρδο, η επιτυχία του πολυκαναλικού μοντέλου της εταιρείας θα πρέπει να αποδοθεί «στις δικλείδες ασφαλείας που παρέχει και άρα στην υψηλή αντοχή σε ανταγωνιστικά περιβάλλοντα, στους μηχανισμούς που εξυπηρετούν διαφορετικά κομμάτια της αγοράς και στη συνέργεια μεταξύ των καναλιών».

Η διοίκηση του Πλαισίου αναφέρθηκε στο νέο κέντρο συναρμολόγησης και διανομής που ετοιμάζει η εταιρεία στη Μαγούλα Αττικής και που σήμερα είναι κατά 73% ολοκληρωμένο, καθώς και στο 21ο κομβικό κατάστημα 1.800

τ.μ. που δημιούργησε στη Δυτική Θεσσαλονίκη. Παράλληλα εστίασε στο γεγονός ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα www. plaisio.gr «είναι το πρώτο εμπορικό site σε επισκεψιμότητα στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα FocusΒari».

Σχετικά με τη μελλοντική πορεία του ομίλου, ο κ. Γεράρδος ανέφερε ότι σημαντικό μοχλό περαιτέρω ανάπτυξης για το Πλαίσιο αποτελούν οι πωλήσεις σε επιχειρήσεις, καθώς και οι ευκαιρίες που δημιουργούνται μέσα από την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και μέσω της σύγκλισης της τεχνολογίας και των εφαρμογών του ευρυζωνικού Ιnternet. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στο Πλαίσιο Βουλγαρίας, το οποίο « θα αποτελέσει το εφαλτήριο της μελλοντικής επέκτασης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη ».