Κώδικας δεοντολογίας για τις εταιρείες τηλεπικοινωνίας

Στην έκδοση κώδικα δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών επικοινωνιών προς τους καταναλωτές προχώρησε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων λόγω της πληθώρας καταγγελιών από πολίτες για προβλήματα που παρουσιάζονται στις προσυμβατικές και συμβατικές σχέσεις τους με τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Ο κώδικας έχει ισχύ κανονισμού, διευκρινίζει διαδικασίες και προσδιορίζει με σαφήνεια τη συμπεριφορά και τις υποχρεώσεις των παρόχων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών απέναντι στους καταναλωτές.

Κώδικας δεοντολογίας για τις εταιρείες τηλεπικοινωνίας | tovima.gr

Στην έκδοση κώδικα δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών επικοινωνιών προς τους καταναλωτές προχώρησε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων λόγω της πληθώρας καταγγελιών από πολίτες για προβλήματα που παρουσιάζονται στις προσυμβατικές και συμβατικές σχέσεις τους με τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Ο κώδικας έχει ισχύ κανονισμού, διευκρινίζει διαδικασίες και προσδιορίζει με σαφήνεια τη συμπεριφορά και τις υποχρεώσεις των παρόχων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών απέναντι στους καταναλωτές.

Μεταξύ άλλων προβλέπει τα εξής:

1. Ο πάροχος ενημερώνει με λεπτομέρεια και σαφήνεια τους καταναλωτές μέσω του διαδικτυακού τόπου του για κάθε χαρακτηριστικό της προσφερόμενης υπηρεσίας, τις χρεώσεις, την ποιότητα υπηρεσίας, καθώς και για τις διαδικασίες σύναψης και λύσης σύμβασης.

2. Για τις υπηρεσίες πρόσβασης στο Διαδίκτυο, ο πάροχος υπηρεσιών εξασφαλίζει ότι ο καταναλωτής ενημερώνεται, πρώτον, ότι πρέπει πρώτα να γίνει η ενεργοποίηση της υπηρεσίας, προκειμένου να διαπιστωθεί αν μπορεί να επιτευχθεί για τη συγκεκριμένη σύνδεση του καταναλωτή η ονομαστική ταχύτητα πρόσβασης την οποία αιτήθηκε και, δεύτερον, ότι η ονομαστική ταχύτητα πρόσβασης για την οποία συνάπτεται η σύμβαση δεν είναι δυνατόν να εξασφαλίζεται αδιάκοπα καθ΄ όλη τη διάρκεια της παροχής υπηρεσίας.

3. Το προσωπικό του παρόχου που επικοινωνεί με τους καταναλωτές για προώθηση και πώληση υπηρεσιών πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένο.

4. Στις περιπτώσεις υποβολής από τον καταναλωτή προς τον πάροχο αίτησης κατάργησης υπηρεσίας ο πάροχος οφείλει να αποστέλλει αποδεικτικό παραλαβής της αίτησης κατάργησης στον καταναλωτή εντός τριών ημερών.

5. Ο πάροχος ενημερώνει τον καταναλωτή μέσω του διαδικτυακού τόπου του ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος σχετικά με προγραμματισμένες συντηρήσεις/αναβαθμίσεις που μπορεί να επηρεάσουν την παροχή υπηρεσίας, τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα.

6. Ο τηλεφωνικός αριθμός για βλάβες με ατελή χρέωση πρέπει να εμφανίζεται ευδιάκριτα στον διαδικτυακό τόπο του παρόχου και στον λογαριασμό που αποστέλλει στον καταναλωτή.

7. Ο πάροχος ενημερώνει τον καταναλωτή με σαφή και αδιαμφισβήτητο τρόπο κατά τη σύναψη της σύμβασης για τον χρόνο ενεργοποίησης της υπηρεσίας του. 8. Ο πάροχος έχει την υποχρέωση άμεσης ενημέρωσης του καταναλωτή σε περίπτωση καθυστέρησης.

9. Ο καταναλωτής μπορεί να αποχωρήσει από τη σύμβασή του με τον πάροχο ανά πάσα χρονική στιγμή.

10. Οι χρεώσεις των προσφερόμενων υπηρεσιών πρέπει να αναγράφονται στον διαδικτυακό τόπο του παρόχου.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Archive
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk