Σημαντικά ποσά για την εμφάνισή τους δαπανούν οι Ελληνίδες άνω των 60 ετών, ενώ στην πλειονότητά τους αισθάνονται τουλάχιστον 10 χρόνια νεότερες. Οπως προκύπτει από έρευνα που διεξήγαγε το Τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με τη βοήθεια των εργαστηρίων γνωστής εταιρείας καλλυντικών, ιδιαιτέρως μεγάλη σημασία δίνουν οι γυναίκες ηλικίας 60 ετών και άνω για την προσωπική τους εμφάνιση στο κοινωνικό περιβάλλον όπου ζουν και δραστηριοποιούνται.
Περισσότερες από τις μισές γυναίκες αυτής της ηλικίας δηλώνουν ξεκάθαρα ότι τις απασχολεί η εμφάνισή τους (59%), ενώ σε συντριπτικό ποσοστό (76%) ενδιαφέρονται έντονα για τη διατήρηση της καλής εμφάνισής τους. Μάλιστα, όσο πιο πλούσιες και μορφωμένες είναι, τόσο περισσότερο ενδιαφέρονται για το πώς «δείχνουν».
Ακόμη, όπως προκύπτει από τη μελέτη, οι αγορές ρούχων, παπουτσιών, καλλυντικών, καθώς και η φροντίδα σε ινστιτούτα περιποίησης, καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των προσωπικών δαπανών τους. Αντιθέτως, και σε αντίφαση με την παραδοσιακή εικόνα που έχει το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο για τις «γιαγιάδες», το ποσό που δαπανούν για οικονομική υποστήριξη προς συγγενείς (παιδιά, εγγόνια) είναι σημαντικά κατώτερο.
Ειδικότερα, οι σημερινές 60άρες ξοδεύουν ετησίως για εκδρομές και διακοπές ποσό μεγαλύτερο από τα έξοδα διαβίωσης ενός μήνα, ενώ οι ετήσιες δαπάνες τους για αποταμίευση και υγεία υπολείπονται κατά μέσον όρο εκείνων για εκδρομές και διακοπές.