• Αναζήτηση
  • Η πλαστική… απέτυχε

    ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Η πλαστική… απέτυχε Η Σίβυλλα αποκαλύπτει ποιος διάσημος χειρουργός – μεταμορφωτής ξανάγινε… εργένης και ποια μοντέλα εισβάλλουν στα τηλεοπτικά πλατό * Ενας βαθύς αναστεναγμός βγήκε από τα επεξεργασμένα στήθη της Νάταλι. «Στη Στοκχόλμη τη γύρευαν, στο Δημοτικό του Πειραιά τη βρήκαν» είπε χωρίς καν να γυρίσει να κοιτάξει προς την πλευρά της Μαντώς, που χωμένη σε διεθνή τουριστικά

    ΤοΒΗΜΑ Team



    Η Σίβυλλα αποκαλύπτει ποιος διάσημος χειρουργός – μεταμορφωτής ξανάγινε… εργένης και ποια μοντέλα εισβάλλουν στα τηλεοπτικά πλατό


    * Ενας βαθύς αναστεναγμός βγήκε από τα επεξεργασμένα στήθη της Νάταλι. «Στη Στοκχόλμη τη γύρευαν, στο Δημοτικό του Πειραιά τη βρήκαν» είπε χωρίς καν να γυρίσει να κοιτάξει προς την πλευρά της Μαντώς, που χωμένη σε διεθνή τουριστικά έντυπα φλερτάριζε με την ιδέα της «μεγάλης φυγής» από την Αθήνα. Η Νάταλι απτόητη: «Δεν της έφθανε που είχε στο πλάι της τα μαγικά χέρια του Ανδρέα Φουστάνου, ήθελε να ανέβει και στη σκηνή». Η Μαντώ και πάλι δεν σήκωσε κεφάλι. «Δεν σου λέω τίποτα», συνέχισε η Νάταλι, «μόνο να έβλεπες τα μούτρα της Ελένης Μενεγάκη όταν ανέβηκε για λίγο στη σκηνή η γκασταρμπαϊτερίν…».


    * Η Μαντώ περίμενε την κατάλληλη στιγμή για την έφοδό της στην τηλεοπτική πασαρέλα: «Δεν ξέρω τι έκανε η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου στο Δημοτικό του Πειραιά ­ γιατί σε αυτήν προφανώς αναφέρεσαι ­ αλλά γνωρίζω πολύ καλά ότι άλλη μια πόρτα τηλεοπτικού σταθμού έκλεισε, προς το παρόν, για τη νεαρά θυγατέρα των μεταναστών». Η Νάταλι ανασηκώθηκε προς στιγμήν από την πολυθρόνα όπου είχε στρατοπεδεύσει το κορμί της, έπιασε το πακέτο τα τσιγάρα, ζήτησε αναπτήρα και ήταν… όλο αφτιά: «Για λέγε, για λέγε…» με έναν αδιόρατο τόνο προσταγής στη φωνή της. «Τι να πω και τι να αφήσω» αντέδρασε η Μαντώ, που είχε εδραία την πεποίθηση ότι η παρουσία της Αλεξάνδρας Πασχαλίδου στο «τιμ» των κριτών της πασαρέλας είχε άμεση, σχεδόν αποκλειστική σχέση με το δημόσιο πλασάρισμά της, μήπως συγκινηθούν στον Antenna και επιτρέψουν την είσοδό της στα τηλεοπτικά στούντιο. Αλλωστε μην ξεχνάμε ότι το πολυδιαφημισμένο παρ’ ολίγον θύμα νεοναζιστικής επίθεσης είχε και εξακολουθεί να έχει εναποθέσει τις τελευταίες της ελπίδες για πιθανή τηλεοπτική συνεργασία στα πάτρια εδάφη στον Νίκο Μαστοράκη, που είχε την αποκλειστική ευθύνη της οργάνωσης και της τηλεοπτικής μετάδοσης των Καλλιστείων.


    * Την επαύριον των Καλλιστείων ­ 8ος Διαγωνισμός Ομορφιάς για τους τυπολάτρες όλων των ειδών ­ οι δρόμοι του Νίκου Μαστοράκη και του Μίνωος Κυριακού χώρισαν και πάλι, με αποτέλεσμα η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου να μείνει μετέωρη στον τηλεοπτικό γαλαξία που ονειρεύτηκε πηγαινοερχόμενη Αθήνα – Στοκχόλμη. «Δηλαδή να το ξεχάσουμε το μαγκαζίνο της Αλεξάνδρας;» αναρωτήθηκε η Νάταλι, που γνώριζε ότι η νεαρά εκπρόσωπος της τηλεοπτικής ομογένειας είχε τη φιλοδοξία να γίνει ­ μέσα σε μια νύχτα… σε κάποια από τις σουίτες του «Αστέρα» Βουλιαγμένης ­ Ελένη Μενεγάκη και Βάσια Τριφύλλη ταυτόχρονα. Οσο για τον Ανδρέα Μικρούτσικο, η Αλεξάνδρα θα έκανε… λίγη υπομονή· θα κρατούσε την όρεξή της για αργότερα.


    * Ετσι οι τηλεοπτικοί αστέρες του πρωινού καφέ και του απογευματινού αγγλοσαξονικού ευγενούς ροφήματος μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι· απόντος του Νίκου Μαστοράκη από τα τηλεοπτικά πράγματα του μαρουσιώτικου διαύλου η φιλόδοξη και άπληστη μετανάστρια δεν βλέπει εύκολα… πλατό στην πατρογονική της εστία. Η Ιθάκη της δυστυχώς για μία ακόμη φορά απομακρύνεται για την παραγωγό «πολυπολιτιστικών» (αγγλιστί multi culture) προγραμμάτων της σουηδικής τηλεόρασης.


    * Η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου, που ντεμπουτάρισε στην Ελλάδα ως θύμα απρόκλητης ρατσιστικής βίας (;) στην παγωμένη Στοκχόλμη, διεκδίκησε τον περασμένο μήνα την ένταξή της στο δυναμικό του Mega Διαύλου. Αλλά η προσπάθειά της ήταν εξ αρχής υπονομευμένη: Πρώτον, γιατί η Αλεξάνδρα επέλεξε να εμφανισθεί στο πλάι του Νίκου Μαστοράκη, που επεδίωξε την εκ νέου ­ μετά το πρωτοχρονιάτικο πολυφυλετικό σόου του Δήμου Αθηναίων ­ «εισπήδησίν» του στο Mega με παραγωγή της δικής του εταιρείας, δηλαδή της «Omega». Δεύτερον και πιο σημαντικό, το Mega ήθελε την Αλεξάνδρα μόνη ­ χωρίς τον Νίκο Μαστοράκη και τις παραγωγές του ­ για να λέει τις ειδήσεις στη θέση της Μαρίας Χούκλη· άντε και κάποιο μεσημέρι για να κάνει τα ρεπό του ο Νίκος Στραβελάκης (προ κασέτας).


    * Τα σχέδια του μάνατζερ – οργανωτή καλλιστείων και τηλεπαιχνιδιών δεν περπάτησαν και η Αλεξάνδρα παρέα με τον ιταλοϊσπανικής καταγωγής Μάικ επανέκαμψε στη Στοκχόλμη για να συνεχίσει τις παραγωγές της εταιρείας της που φέρει την επωνυμία «Mosaic», δηλαδή «Πολυψηφίδες» ή κατ’ άλλους απλώς «Μωσαϊκό»: ευτελούς αξίας υλικό επίστρωσης, υποκατάστατο των αυθεντικών στοιχείων του ξύλου και του μαρμάρου. Τουλάχιστον το κορίτσι από το Βορρά έχει το γνώθι σαυτόν.


    * «Το τι κάνουν οι μωσαϊκατζήδες δεν με αφορά· άλλο σεβντά έχω εγώ» είπε η Νάταλι που παθαίνει αλλεργία όταν ακούει για «μούλτι» πολιτιστικά προγράμματα. «Τι δεν θα έδινα για να ήμουν ­ έστω και για μια στιγμή ­ στη θέση της Εβελίνας Παπούλια όταν εκείνη διδάσκεται αρχαίο κείμενο ή Σαίξπηρ από τον Νίκο Σεργιανόπουλο». Η Μαντώ χαμογέλασε. Ηξερε καλά πως τα φαινόμενα ­ συχνά ­ απατούν τους ανυποψίαστους «φαν» της τηλοψίας. «Το ζευγάρι της οθόνης δεν είναι και ζευγάρι στη ζωή ή καλύτερα μια εναλλαγή ρόλων μεταξύ των πρωταγωνιστών του σίριαλ θα μπορούσε να κλείσει το χάσμα ανάμεσα στην πραγματική ζωή και στο γυαλί» είπε η Μαντώ, που γνωρίζει καλά ότι δύο πρωταγωνιστές του σίριαλ «Δύο ξένοι» ­ ο ένας είναι, εκτός από πρωταγωνιστής, σεναριογράφος και σκηνοθέτης ­ θα μπορούσαν κάλλιστα να υποδυθούν στην οθόνη με άκρατη πειστικότητα τους ρόλους του πρίγκιπος Ανδρέα και του υπασπιστή του Μενέλαου Μεταξά. «Πες μου ποιοι» επέμενε η Νάταλι. «Πάντως, όχι η Εβελίνα Παπούλια» απάντησε η Μαντώ.


    * Η Νάταλι δεν μπορούσε άλλο τα αινίγματα. Αλλωστε έπρεπε να προετοιμασθεί για τη δική της «μεγάλη φυγή». Παρ’ όλα αυτά θέλησε να αφήσει παρακαταθήκη δύο πληροφορίες: Η πρώτη αφορά τον μεταμορφωτή ψυχών και σωμάτων, πλαστικό χειρουργό Ανδρέα Φουστάνο. Οι δρόμοι του με τη Βάσια Παναγοπούλου ­ πρώην Δοξιάδη ­ χώρισαν και ο χειρουργός είναι πάλι εργένης. Η δεύτερη πληροφορία δεν αφορά ­ προς το παρόν ­ διαζύγια αλλά την εισβολή των ανθρώπων της μόδας στα τηλεοπτικά πλατό. Για παράδειγμα, η ιέρεια, κατά την άποψη ειδημόνων του κλάδου, Λάουρα ντε Νίγκρις πήρε τη μεγάλη απόφαση να παίξει σε σίριαλ που θα προβληθεί τον χειμώνα από μεγάλο κανάλι. Δίπλα της, όπως ανάφερε η Νάταλι, θα βρεθεί ο Αλέκος Συσσοβίτης, που προέρχεται από τις τάξεις των ανδρικών μοντέλων, τέως συγκάτοικος της Καρυοφυλλιάς Καραμπέτη και νυν συνοδός των εξ αγχιστείας συγγενών του προθεσμιακού κυρίου διευθυντή προγράμματος.


    * Το θέμα δεν είναι τι γνωρίζουμε για τον πατέρα του πρίγκιπος Καρόλου ­ διαδόχου του αγγλικού θρόνου ­ αλλά τι δεν ξέρουμε για τον παππού του και κυρίως για τον υπασπιστή (και όχι μόνο…) του παππού του.


    * Αν ξετυλίξουμε το νήμα της ιστορίας αναπόφευκτα θα φθάσουμε στα Ανάκτορα τα πρώτα χρόνια του αιώνα μας ­ επί βασιλείας Γεωργίου του Α’, προπάππου του Καρόλου. Οι πιο τολμηροί ­ ας πούμε, προς στιγμήν, οι αναγνώστες της λονδρέζικης εφημερίδας «Sun» ­ δεν θα περιορισθούν σε μια απλή επίσκεψη στα ενδότερα διαμερίσματα του θρόνου: θα πάνε τρέχοντας ως τα υπνωτήρια και τους λουτήρες του 2ου Ιππικού Συντάγματος Αθηνών, εκεί όπου το 1902 υπηρετούσαν μαζί ως νεαροί αξιωματικοί ­ μάλλον ανθυπίλαρχοι αν διαβάζω καλά στα αρχεία ­ ο πρίγκιψ Ανδρέας (ο παππούς του Καρόλου) και ο Μενέλαος Μεταξάς, ο μετέπειτα υπασπιστής του που η ιππασία, σε όλες τις δυνατές στάσεις και τα στυλ, έγινε η δεύτερη φύση του.


    * Ο Μενέλαος έφυγε από τη ζωή ­ και την ιστορία ­ αδικημένος, γιατί αν υπήρχε και στην εποχή του η άγρια φυλή των… παπαράτσι, τότε οι εξωσυζυγικές φωτογραφίες της μακαρίτισσας Νταϊάνας, της Φέρτζι και άλλων πρώην και νυν μελών της βασιλικής οικογένειας της Αγγλίας θα έβρισκαν φιλοξενία δίπλα στις στήλες των «κοινωνικών» και στις αγγελίες για εξεύρεση καλής υπηρέτριας. Ο Μενέλαος Μεταξάς μπορεί να μην έβγαλε φωτογραφίες αλλά έγραψε… γράμματα, όπου ο αθεόφοβος αποκαλύπτει τα μυστικά της ιππασίας, άθλημα, ας πούμε, που χαιρόταν και η καρδούλα (και όχι μόνον…) της Αυτής Βασιλικής Υψηλότητος.


    * Αλλά ο πρίγκιψ Ανδρέας ­ ο παππούς του Καρόλου ­ δεν θέλησε να μείνει μια ζωή εγκλωβισμένος στις χαρές του 2ου Ιππικού Συντάγματος και πολύ γρήγορα παντρεύτηκε την Αλίκη της γνωστής και μη εξαιρετέας οικογενείας των Μάουντμπάτεν. Οταν το έμαθε ο Μενέλαος καταλαβαίνετε τι έγινε: το… σώσε. Παρ’ όλα αυτά ο νεαρός ανθυπίλαρχος δεν έχασε το χιούμορ του. Ετσι, σε επιστολή του προς τον Ανδρέα ­ τον οποίο αποκαλεί χαϊδευτικά και «Τζουτζούκο» ­ γράφει: «Υψηλότατα ασπάζομαι την χείρα της πριγκιπίσσης και τον… σας». Ο Μενέλαος, ο οποίος στη συνέχεια έγινε υπασπιστής του Ανδρέα και πάνω απ’ όλα διαχειριστής της περιουσίας του, πεθαίνει το 1936, ενώ ο υψηλότατος και ενίοτε τζουτζούκος, μόνος και έρημος στις Κάννες της Γαλλίας, το 1944: τρία χρόνια προτού παντρευτεί ο Φίλιππος την Ελισάβετ, βασίλισσα της Αγγλίας, και τέσσερα χρόνια προτού γεννηθεί ο εγγονός του Κάρολος.


    Κουίζ 1ον: Η Μαντώ άρχισε την εκφώνηση: «Είναι διευθυντής ­ προς το παρόν ­ και αυτό της φθάνει. Αλλωστε τη δουλειά της θέλει να κάνει ­ και μόνον. Το μέγεθος δεν έχει γι’ αυτήν καμία σημασία. Για ποια Αννα Μαρία χτυπάει η καμπάνα;». Η Μαντώ για να βοηθήσει μου παρέδωσε τον εξής κατάλογο για να διαλέξετε τη σωστή απάντηση: α) η «έκπτωτος», β) η μόνη ­ κατά δήλωσή της ­ διαχρονική παρθένα και γ) το ίνδαλμα των καταυλισμών που έπληξε η πρόσφατη θεομηνία.


    Κουίζ 2ον: Ο Ρονάλντο ­ ο γκολτζής ­ φιλάει το χορτάρι, οι μουσουλμάνοι προσκυνούν την «Πέτρα του Προφήτη», οι «Ιππότες της Περικνημίδας» υποκλίνονται μπροστά στη Βασίλισσα και ο «τέως» της τραγουδίστριας Μαράγια κοιτάει κατάματα τη συσκευή της τηλεόρασης ­ που παίζει το δελτίο των «οκτώ και κάτι» ­, πέφτει στα γόνατα, σηκώνει τα χέρια ψηλά και αναφωνεί: «Ρε, τι δημοσιογραφάρα είμαι;».


    Είναι; Ποιος είναι;

    Πολιτισμός
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Μπροστά στον καθρέφτη Εκρυψα το πρόσωπό μου πίσω από το χειροποίητο, τούλινο πέπλο με τα μικρά διαμάντια και την κοραλλένια καρφίτσα, πολύτιμο... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk