• Αναζήτηση
  • Το παιχνίδι των ειδήσεων

    Το παιχνίδι των ειδήσεων * Τι δείχνουν τα στοιχεία των τηλεμετρήσεων για το τελευταίο 15ήμερο του Οκτωβρίου Τα δύο μεγαλύτερα ιδιωτικά κανάλια φαίνεται να ελέγχουν και εφέτος ­ έστω και με κάποιες μικρές απώλειες κατά περιόδους ­ το «παιχνίδι» των τηλεοπτικών ειδήσεων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Taylor Nelson Sofres, για την περίοδο 22-28 Οκτωβρίου, στις πέντε πρώτες θέσεις της λίστας για

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Το παιχνίδι των ειδήσεων | tovima.gr

    Τα δύο μεγαλύτερα ιδιωτικά κανάλια φαίνεται να ελέγχουν και εφέτος ­ έστω και με κάποιες μικρές απώλειες κατά περιόδους ­ το «παιχνίδι» των τηλεοπτικών ειδήσεων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Taylor Nelson Sofres, για την περίοδο 22-28 Οκτωβρίου, στις πέντε πρώτες θέσεις της λίστας για την τηλεθέαση των κεντρικών δελτίων ειδήσεων βρέθηκαν τα νέα του Mega και του Antenna. Το πρώτο κανάλι κατάφερε να κατακτήσει και τις τέσσερις πρώτες θέσεις της συγκεκριμένης περιόδου με τηλεθέαση μέσου λεπτού από 9%-9,5% (630.000-670.000 τηλεθεατές).


    Ας παρακολουθήσουμε λοιπόν τι δείχνουν τα στοιχεία της ίδιας εταιρείας μετρήσεων, για το διάστημα από 15 ως και 28 Οκτωβρίου ­ μια περίοδο κατά την οποία έχουν «κατασταλάξει» οι επιλογές των υπευθύνων των σταθμών.


    * Η κυριαρχία του ποδοσφαίρου


    Στο Mega οι ποδοσφαιρικοί αγώνες του Τσάμπιονς Λιγκ χάρισαν πάλι στο κανάλι την «ευτυχία» να δει μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης στο δεύτερο 15ήμερο του Οκτωβρίου. Ειδικότερα, τον αγώνα του Ολυμπιακού με τη Μάντσεστερ στις 23 του μηνός παρακολούθησαν 1.375.000 τηλεθεατές και τη σύγκρουση του Παναθηναϊκού με τη Σάλκε, μία ημέρα μετά, 1.282.000 τηλεθεατές. Τα καλά «νούμερα» είχαν καταγραφεί και την προηγούμενη εβδομάδα, με τον αγώνα του Παναθηναϊκού με την Αρσεναλ να καθηλώνει στον καναπέ 1.320.000 τηλεθεατές και τη μάχη του Ολυμπιακού με τη Λιλ να παρακολουθείται από 1.114.000 πολίτες. Οι αγώνες αυτοί ήταν, λοιπόν, στις πρώτες θέσεις των εβδομαδιαίων «top 5» εκπομπών. Οι σειρές «Περί ανέμων και υδάτων» (από 760.000-846.000 πιστούς), «Σ’ αγαπώ – μ’ αγαπάς» (683.000-774.000), «Είσαι το ταίρι μου» (786.000) και «Alma Libre» (758.000) συμπληρώνουν τη λίστα των πλέον δημοφιλών εκπομπών του καναλιού.


    Στον Antenna τα πράγματα είναι πιο απλά. Και τις δύο υπό εξέταση εβδομάδες ο «Μεγάλος Αδελφός» κατέκτησε και τις πέντε θέσεις της λίστας των πιο δημοφιλών εκπομπών του καναλιού. Η τηλεθέαση του πολυσυζητημένου προγράμματος παραμένει πολύ υψηλή. Το συγκεκριμένο διάστημα οι πέντε καλύτερες επιδόσεις της κινήθηκαν μεταξύ 869.000 και 1.454.000 τηλεθεατών!


    Στον Alpha οι πιστοί φαίνεται να επιμένουν… παραδοσιακά, καθώς και εφέτος εκπομπές όπως η «Ζούγκλα» και ο «Κίτρινος τύπος» κάνουν ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία τους στο εβδομαδιαίο «top 5» του καναλιού. Ειδικότερα, τη συγκεκριμένη περίοδο οι εκπομπές αυτές είχαν επιδόσεις της τάξεως των 495.000 ως και 570.000 τηλεθεατών. Υψηλά ποσοστά τηλεθέασης είχαν οι ποδοσφαιρικοί αγώνες του Κυπέλλου UEFA και του ελληνικού Πρωταθλήματος, που καθήλωναν κάθε φορά από 375.000-610.000 τηλεθεατές. Πάντως στο κανάλι το κεντρικό δελτίο ειδήσεων παραμένει στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων του κοινού του. Την εβδομάδα 22-28 Οκτωβρίου δύο δελτία «πλασαρίστηκαν» στις πέντε πρώτες εκπομπές του καναλιού (410.000 και 383.000 τηλεθεατές).


    Στο Star, η πλέον αγαπημένη σειρά των τηλεθεατών του σταθμού είναι οι «Δροσουλίτες». Οι καλύτερες επιδόσεις της σειράς, κατά το υπό εξέταση διάστημα, ήταν 510.000 και 458.000 τηλεθεατές. Στα «ατού» του καναλιού περιλαμβάνονται πάντα οι ξένες ταινίες, οι οποίες καθήλωσαν 280.000-345.000 τηλεθεατές. Δύο δελτία ειδήσεων έκαναν την εμφάνισή τους στο «top 5» της εβδομάδας 22-28 Οκτωβρίου (334.000 και 295.000 τηλεθεατές).


    Στο Tempo την παράσταση κλέβουν τα κεντρικά δελτία του καναλιού. Τις ημέρες της έρευνας τα πλέον δημοφιλή δελτία καθήλωσαν ένα κοινό της τάξεως των 215.000-329.000 τηλεθεατών.


    Στη δημόσια τηλεόραση η ενημέρωση, με την ευρεία της έννοια, έχει την τιμητική της, αν και σταθερή αξία παραμένουν ορισμένες ψυχαγωγικές εκπομπές. Στην ενημερωτική ΝΕΤ το κεντρικό δελτίο ειδήσεων είναι ο μεγάλος νικητής της «εσωτερικής μάχης» για την τηλεθέαση. Κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, καθήλωνε κάθε βράδυ από 164.000 ως και 209.000 τηλεθεατές. Πάντως, το «Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα», που παρουσίασε ένα οδοιπορικό στο Αφγανιστάν στις 18 Οκτωβρίου, παρακολούθησαν 219.000 τηλεθεατές και αναδείχτηκε η πιο δημοφιλής εκπομπή του καναλιού. Στην ΕΤ1 η μετάδοση της παρέλασης της 28ης Οκτωβρίου «έσπασε ταμεία» με ένα κοινό 487.000 τηλεθεατών. Η σειρά «Τα φτερά του έρωτα» αντέχει στον ανταγωνισμό με καλύτερη επίδοση, κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, 205.000 τηλεθεατές. Στο «top 5» του καναλιού περίοπτες θέσεις κατείχε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, που σημείωσε επιδόσεις της τάξεως των 190.000-195.000 τηλεθεατών.

    Archive
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk