Αύξηση του κύκλου εργασιών αλλά πτώση καθαρών κερδών εμφάνισε η Ηλεκτρονική Αθηνών της οικογενείας Στρούτση κατά τη δωδεκάμηνη χρήση που έληξε στις 30.6.2008. Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 227,1 εκατ. ευρώ, ενισχυμένος κατά 25,29% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η αύξηση του κύκλου εργασιών προέρχεται κυρίως από τα έσοδα των συσκευών εικόνας και ήχου καθώς επίσης και τον διπλασιασμό, σε σχέση με πέρυσι, των πωλήσεων κλιματιστικών. Συνδέεται, επίσης, και με τη στρατηγική επιθετικού marketing που εφάρμοσε η εταιρεία και που αφορά την αλλαγή σύνθεσης των πωλήσεων υπέρ των μαύρων συσκευών. Στην ανωτέρω ενοποίηση συμπεριλαμβάνονται τα μεγέθη της εταιρείας Σαραφίδη. Τα κέρδη μετά τους φόρους μειώθηκαν κατά 8,08% και περιήλθαν σε 6,79 εκατ. ευρώ, έναντι 7,38 εκατ. ευρώ την περυσινή περίοδο. Οπως αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας, τα κέρδη επηρεάστηκαν αρνητικά από τη γενικότερη πτωτική πορεία των αγορών, τις συνολικές δαπάνες της νέας εταιρικής ταυτότητας (rebranding) και τα έξοδα προώθησης του πρώτου καταστήματος στη Σερβία. Το γεγονός ότι τα ebitda ενισχύθηκαν κατά 8,11%, στα 18,13 εκατ. ευρώ, επιβεβαιώνει ότι «οι ρυθμοί ανάπτυξης της εταιρείας ήταν γρηγορότεροι από τις αρχικές εκτιμήσεις» και με μικρότερα περιθώρια κέρδους.

Στόχος της Ηλεκτρονικής Αθηνών είναι να μετεξελιχθεί σε σημαντικό παίκτη στην ευρύτερη αγορά της ΝΑ Ευρώπης και να παραμείνει η πρώτη ελληνική αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στην Ελλάδα, αυξάνοντας το μερίδιο στην εγχώρια αγορά σε 19% τα επόμενα δύο χρόνια. Η εταιρεία σχεδιάζει τη δημιουργία και δεύτερου megastore στη Σερβία αλλά και του πρώτου καταστήματος στην Αλβανία. Η εταιρεία θα προτείνει τη διανομή μερίσματος 0,21 ευρώ ανά μετοχή.