Saturn και ΕlectroWorld διασταυρώνουν τα ξίφη τους στη λεωφόρο Συγγρού
Νέος πόλος ανταγωνισμού της αγοράς ηλεκτρικών ειδών και ειδών τεχνολογίας ξεκινά να δημιουργείται στα νότια προάστια, και συγκεκριμένα στον άξονα της λεωφόρου Συγγρού και στις γύρω περιοχές του Φαλήρου, της Καλλιθέας και της Νέας Σμύρνης. Η αρχή έγινε με το μεγάλο κατάστημα της γερμανικής Μedia Μarkt στο Φαληρικό Δέλτα και συνεχίζεται με την «αδελφή» εταιρεία Saturn, η οποία «ανοίγει» αύριο το πρώτο της κατάστημα επί της Συγγρού, στο ύψος της Καλλιθέας. Στόχος της κίνησης αυτής είναι η διεκδίκηση σημαντικού μεριδίου όχι μόνο από τη Μedia Μarkt και την ΕlectroWorld του ομίλου Dixons, η οποία και αυτή ετοιμάζει κατάστημα ακριβώς απέναντι, αλλά και η προσέλκυση πελατείας από το κέντρο της Αθήνας.
Η εταιρεία Saturn- μαζί με τη Μedia Μarkt ανήκει στη Μedia-Saturn Ηolding, η οποία ελέγχεται από τον όμιλο Μetro Group- έχει επενδύσει συνολικά στο συγκεκριμένο κατάστημα, το οποίο απασχολεί 150 άτομα, περί τα 20 εκατ. ευρώ. Οπως τόνισε ο κ. Πάτρικ Φόγκελ, διευθυντής για την Ελλάδα και διευθύνων σύμβουλος της Μedia Saturn Αdministration Ελλάδος, στους στόχους της εταιρείας είναι το άνοιγμα και ενός δεύτερου καταστήματος προς τα βόρεια- βορειοανατολικά προάστια της Αθήνας.
Η φιλοσοφία των καταστημάτων Saturn, πρόσθεσε ο κ. Φόγκελ, διαφοροποιείται από αυτήν της «αδελφής» εταιρείας Μedia Μarkt κατ΄ αρχάς λόγω της μεγάλης επιφάνειας, η οποία στο συγκεκριμένο κατάστημα φθάνει στα 9.200 τ.μ., της μεγαλύτερης ποικιλίας και της εσωτερικής διαρρύθμισης του καταστήματος, όπου τα προϊόντα εκτίθενται τμηματικά ανά εταιρεία, προμηθευτή, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις εφαρμόζεται η πρακτική των shops in shop. Στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του καταστήματος Saturn περιλαμβάνονται υπηρεσίες όπως η εγγύηση χαμηλής τιμής, η παράδοση, εγκατάσταση και επίδειξη λειτουργιών ηλεκτρονικού εξοπλισμού, η προώθηση προς ανακύκλωση παλαιών συσκευών, το εργαστήριο για επεξεργασία φωτογραφίας, η τεχνική υποστήριξη για ηλεκτρονικούς υπολογιστές, η εγκατάσταση ηχοσυστημάτων αυτοκινήτου, καθώς και οι πλήρεις τραπεζικές υπηρεσίες. Παράλληλα, η ευρύτατη συλλογή προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, τα οποία παρουσιάζονται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, όπως Ηigh Εnd Studio και projector Studio που καλύπτουν όλο το φάσμα των απαιτήσεων σε ήχο και εικόνα, αλλά και το σύγχρονο studio κλιματισμού ενισχύουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας.
Με τη δημιουργία του πρώτου καταστήματος στην ελληνική αγορά η Saturn συμπληρώνει τον αριθμό των 10 κρατών στα οποία δραστηριοποιείται διατηρώντας περισσότερα από 200 καταστήματα. Ο όμιλος Μedia-Saturn Ηolding διατηρεί περισσότερα από 700 καταστήματα σε 15 ευρωπαϊκές χώρες. Για το 2007 ο συνολικός κύκλος εργασιών του ανήλθε σε 17,1 δισ. ευρώ.