Αιτία οι διαφημίσεις εταιρειών στοιχημάτων στα γήπεδα της Α Δ Εθνικής

Επί μήνες οι υπεύθυνοι της Σούπερ Λίγκας πίεζαν τον ΟΠΑΠ, προκειμένου να συμβληθούν μαζί του με τριετή σύμβαση χορηγίας. Οι δύο πλευρές με τα πολλά έδωσαν τα χέρια, με το τελικό τίμημα να ανέρχεται ετησίως στα 24 εκατ. ευρώ. Οπως είχε ανακοινώσει από την περασμένη Πέμπτη η Σούπερ Λίγκα, σήμερα σε πανηγυρική συνέντευξη Τύπου σε μεγάλο ξενοδοχείο της Αθήνας επρόκειτο να «πέσουν» οι υπογραφές κάτω από το επίσημο κείμενο. Αιφνιδίως χθες η Σούπερ Λίγκα ανακοίνωσε ότι η υπογραφή της συμφωνίας μετατέθηκε για την επόμενη Τετάρτη. Σύμφωνα με πληροφορίες, η υπογραφή της χορηγίας ούτε την επόμενη εβδομάδα θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Και αυτό διότι στελέχη του ΟΠΑΠ, και κυρίως ο πρόεδρός του κ. Χρήστος Χατζηεμμανουήλ , εξοργίστηκαν βλέποντας την περασμένη αγωνιστική να διαφημίζονται στοιχηματικές εταιρείες σε όλα τα γήπεδα της Α΄ Εθνικής και ματαίωσαν τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου.

Σύμφωνα με τον ΟΠΑΠ, οι ιστοσελίδες των εταιρειών, οι οποίες εμφανίζονται στις διαφημιστικές πινακίδες των γηπέδων ως καζίνα, στην πραγματικότητα παραπέμπουν κατευθείαν σε ποδοσφαιρικό στοίχημα. Οι πληροφορίες λένε ότι ο ΟΠΑΠ διεμήνυσε στη Σούπερ Λίγκα πως δεν θα υπογράψει τη χορηγία αν δεν δεσμευθούν ενυπόγραφα και οι 16 ΠΑΕ-μέλη της ότι θα σταματήσουν εδώ και τώρα τη διαφήμιση των εταιρειών οι οποίες δραστηριοποιούνται παράνομα στην Ελλάδα. Αν η Σούπερ Λίγκα συγκεντρώσει τις 16 υπογραφές τότε θα βάλει και ο ΟΠΑΠ τη δική του υπογραφή κάτω από την πρωτοφανή για το ελληνικό πρωτάθλημα τριετή χορηγία των 72 εκατ. ευρώ. Σε διαφορετική περίπτωση ο ΟΠΑΠ προειδοποίησε ότι οι ΠΑΕ της Α΄ Εθνικής, αλλά και της Β΄ Εθνικής αν αυτό απαιτηθεί, θα υποχρεωθούν να αναπροσαρμόσουν τα έσοδά τους προς τα κάτω.