Για τις δύο βασικές δραστηριότητες της Google στην Ελλάδα, στον τομέα των επιχειρήσεων και των απλών χρηστών, αναφέρεται στο «Βήμα» ο νέος τοπικός διευθυντής της εταιρείας, υπεύθυνος για την Ελλάδα και την Κύπρο, κ. Γ. Σαλιάρης-Φασσέας. Οπως υποστηρίζει ο ίδιος, η χώρα μας είναι αρκετά πίσω στον τομέα της online διαφήμισης και συνεπώς υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης στη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Στο γεγονός αυτό συντείνει και το Ιnternet, το οποίο γίνεται ολοένα και γρηγορότερο.
– Σε ποιους τομείς θα επικεντρώσει η Google το ενδιαφέρον της στην ελληνική αγορά;
«Οι επιχειρήσεις είναι το νούμερο 1 target group της εταιρείας. Στόχος της δραστηριότητας αυτής είναι να δώσουμε στις επιχειρήσεις νέες τεχνολογίες και εργαλεία ώστε να γίνουν πιο αποτελεσματικές. Η εταιρεία στον τομέα αυτόν προσφέρει πληθώρα λύσεων: από απλές εφαρμογές, όπως διαχείριση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ημερολόγιο και άλλες λύσεις γραφείου, σχεδιασμένες όμως να είναι απλές, γρήγορες και αποτελεσματικές στη χρήση, ως εφαρμογές τύπου διαφημιστικής “πλατφόρμας” για online διαφημίσεις».
– Σε ό,τι αφορά τον τομέα της online διαφήμισης ποια είναι τα σχέδια της Google για την ελληνική αγορά;
«Οπως σε όλον τον κόσμο, έτσι και στην ελληνική αγορά η Google θα εφαρμόσει το δικό της “μοντέλο” το οποίο έχει τη δυνατότητα να κάνει δημοφιλή και να “ανεβάσει” την online διαφήμιση. Βάσει του μοντέλου αυτού, η διαφήμιση πληρώνεται από τον διαφημιζόμενο στην εταιρεία, αφού ο χρήστης κάνει “κλικ” επάνω στο σχετικό “παράθυρο” ή στην καταχώριση που βρίσκεται στην ιστοσελίδα. Το “μοντέλο” αυτό είναι ένα σημαντικό εργαλείο προβολής και προώθησης ειδικά για την Ελλάδα και για τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν πολύ μικρό διαφημιστικό προϋπολογισμό. Αν δε ληφθεί υπόψη ότι το μερίδιο της on line διαφήμισης στην ελληνική αγορά είναι μόλις 1,2% έναντι 5% στο σύνολο των χωρών της ΕΕ, είναι εύκολο να συμπεράνουμε ότι ο τομέας αυτός έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης».
– Πώς θα προσεγγίσει η «ελληνική» πλέον Google τους απλούς χρήστες;
«Οπως γνωρίζετε, η Google δίνει τα “εργαλεία” στους χρήστες να “ανεβάζουν” περιεχόμενο, να το χρησιμοποιούν και να το μοιράζονται. Στους αμέσως επόμενους στόχους περιλαμβάνεται η διάθεση νέων προϊόντωνεφαρμογών και μάλιστα στην ελληνική γλώσσα, όπως ο νέος browser, ο Chrome. Στα σχέδια της εταιρείας, με βάση και την επένδυση που έχει προγραμματισθεί για την Ελλάδα, περιλαμβάνεται η προσαρμογή πολλών εφαρμογών στην ελληνική γλώσσα και στα ελληνικά δεδομένα. Για τον σκοπό αυτόν θα γίνει έρευνα προκειμένου να κατανοήσουμε τις ανάγκες των χρηστών. Στην περίπτωση αυτή είναι βέβαιον ότι θα ευνοηθεί σημαντικά η παρουσία ελληνικού περιεχομένου στο Διαδίκτυο».
Περιθώρια ανάπτυξης online διαφήμισης στην Ελλάδα
Για τις δύο βασικές δραστηριότητες της Google στην Ελλάδα, στον τομέα των επιχειρήσεων και των απλών χρηστών, αναφέρεται στο «Βήμα» ο νέος τοπικός διευθυντής της εταιρείας, υπεύθυνος για την Ελλάδα και την Κύπρο, κ. Γ. Σαλιάρης-Φασσέας. Οπως υποστηρίζει ο ίδιος, η χώρα μας είναι αρκετά πίσω στον τομέα της online διαφήμισης και συνεπώς υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης στη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Στο γεγονός αυτό συντείνει και το Ιnternet, το οποίο γίνεται ολοένα και γρηγορότερο.
Για τις δύο βασικές δραστηριότητες της Google στην Ελλάδα, στον τομέα των επιχειρήσεων και των απλών χρηστών, αναφέρεται στο «Βήμα» ο νέος τοπικός διευθυντής της εταιρείας, υπεύθυνος για την Ελλάδα και την Κύπρο, κ. Γ. Σαλιάρης-Φασσέας. Οπως υποστηρίζει ο ίδιος, η χώρα μας είναι αρκετά πίσω στον τομέα της online διαφήμισης και συνεπώς υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης στη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Στο γεγονός αυτό συντείνει και το Ιnternet, το οποίο γίνεται ολοένα και γρηγορότερο.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.