Ξεκινούν σταδιακά οι διαδικασίες για τη «μετάλλαξη» των Ολυμπιακών Αερογραμμών, καθώς το υπουργείο Μεταφορών μετά τις θερινές διακοπές και το σχέδιο ανασυγκρότησης του ΟΣΕ φέρεται αποφασισμένο να προχωρήσει και στην υλοποίηση του σχεδίου για τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας η οποία θα διατηρήσει το σήμα της Ολυμπιακής με τελικό στόχο να περάσει στον ιδιωτικό τομέα, όπως δήλωσε χθες ο υπουργός Μεταφορών κ. Κ.Χατζηδάκης.

«Η εταιρεία έχει δομικό πρόβλημα,έχει δομηθεί από την αρχή με έναν τρόπο ο οποίος πλέον είναι ξένος προς το ανταγωνιστικό περιβάλλον» πρόσθεσε ο υπουργός και τόνισε ότι οι θέσεις των εργαζομένων θα διασφαλιστούν πλήρως. Παράλληλα, μετά την πρόσφατη μετακίνηση του κ. Ι.Μπενόπουλου από την ηγεσία των Ολυμπιακών Αερογραμμών στη διοίκηση της Ρantheon Αirways, μπαίνει στην τελική ευθεία το σχέδιο για να αποκτήσει η εταιρεία άδεια πτητικής λειτουργίας και αεροπορικής εκμετάλλευσης με ένα μικρό ελικοφόρο αεροσκάφος ενοικιασμένο από τη διεθνή αγορά.

Η εταιρεία, η οποία δημιουργήθηκε στα χαρτιά πριν από τέσσερα χρόνια, διατηρώντας απλώς γραφεία στην οδό Βαλαωρίτου, στο κέντρο της Αθήνας, θα προσπαθήσει να πάρει την άδεια πτητικής λειτουργίας ως τον Νοέμβριο. Το σχέδιο είναι η νέα εταιρεία η οποία θα «γεννηθεί» από την Ρantheon Αirways και αμέσως θα υποδεχτεί το σήμα των έξι κύκλων και το όνομα της Ολυμπιακής, καθαρή από χρέη να μπορέσει να προσελκύσει επενδυτές και να ακολουθήσει πορεία ιδιωτικοποίησης. Η ολοκλήρωση, πάντως, των διαδικασιών για την αδειοδότηση της Ρantheon είναι μια εξαιρετικά δύσκολη και πολύπλοκη διαδικασία διότι, σύμφωνα με τους διεθνείς και ευρωπαϊκούς κανονισμούς, η ΥΠΑ απαιτεί τη διεκπεραίωση πλήθους διαδικασιών και εγκρίσεων δικαιολογητικών και εγγράφων.