ΜΑΔΡΙΤΗ. Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους της Spanair που συνετρίβη στη Μαδρίτη πίστευε ως την τελευταία στιγμή ότι η εταιρεία θα αντικαθιστούσε το αεροπλάνο λόγω του τεχνικού προβλήματος που είχε παρουσιαστεί σε αυτό στην αμέσως προηγούμενη πτήση. Η εφημερίδα «Εl Ρais» γράφει ότι ο πιλότος Αντόνιο Γκαρσία Λούνα, ο οποίος σκοτώθηκε στις 20 Αυγούστου μαζί με 153 άλλους επιβαίνοντες, είχε ζητήσει από την αεροπορική εταιρεία να αποσταλούν δύο λεωφορεία για τη μεταφορά των επιβατών σε άλλο αεροσκάφος. Αλλά οι τεχνικοί της Spanair έδωσαν τελικά το πράσινο φως για την απογείωση του μοιραίου αεροσκάφους.
Μάταιες οι ελπίδες του πιλότου
ΜΑΔΡΙΤΗ. Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους της Spanair που συνετρίβη στη Μαδρίτη πίστευε ως την τελευταία στιγμή ότι η εταιρεία θα αντικαθιστούσε το αεροπλάνο λόγω του τεχνικού προβλήματος που είχε παρουσιαστεί σε αυτό στην αμέσως προηγούμενη πτήση. Η εφημερίδα «Εl Ρais» γράφει ότι ο πιλότος Αντόνιο Γκαρσία Λούνα, ο οποίος σκοτώθηκε στις 20 Αυγούστου μαζί με 153 άλλους επιβαίνοντες, είχε ζητήσει από την αεροπορική εταιρεία να αποσταλούν δύο λεωφορεία για τη μεταφορά των επιβατών σε άλλο αεροσκάφος.
ΜΑΔΡΙΤΗ. Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους της Spanair που συνετρίβη στη Μαδρίτη πίστευε ως την τελευταία στιγμή ότι η εταιρεία θα αντικαθιστούσε το αεροπλάνο λόγω του τεχνικού προβλήματος που είχε παρουσιαστεί σε αυτό στην αμέσως προηγούμενη πτήση. Η εφημερίδα «Εl Ρais» γράφει ότι ο πιλότος Αντόνιο Γκαρσία Λούνα, ο οποίος σκοτώθηκε στις 20 Αυγούστου μαζί με 153 άλλους επιβαίνοντες, είχε ζητήσει από την αεροπορική εταιρεία να αποσταλούν δύο λεωφορεία για τη μεταφορά των επιβατών σε άλλο αεροσκάφος.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.