Στα 300 ευρώ έφθασε η «ταρίφα» του «λαδώματος» για την απόκτηση άδειας οδήγησης και στα 150 ευρώ για τον έλεγχο οχήματος στα δημόσια ΚΤΕΟ. Αυτό προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η μη Κυβερνητική Οργάνωση Διεθνής Διαφάνεια- Ελλάς με το προεδρείο της οποίας συναντήθηκε χθες ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κ. Χατζηδάκης.
Οπως είπαν οι εκπρόσωποι της οργάνωσης, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το ύψος του ποσού του «λαδώματος» δεν ποικίλει. Είναι σταθερό για τους δύο τομείς που προαναφέρθηκαν.
Σε ερώτηση αν η Ελλάδα είναι πρωταθλήτρια στο «λάδωμα» μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ενωσης, ο γενικός διευθυντής της οργάνωσης κ. Αρ.Συγγρός απέφυγε να απαντήσει, λέγοντας ότι το «λάδωμα» αποτελεί σοβαρότερο πρόβλημα στις χώρες της Νότιας Αμερικής, στη Μαλαισία και στην Ινδονησία! Σε ό,τι αφορά την ΕΕ, ανέφερε ως παράδειγμα την επίσκεψη άγγλων ειδικών στην Ελλάδα οι οποίοι θα διενεργούσαν μελέτη για τη διαφθορά στο Δημόσιο.
Οι έλληνες συνάδελφοί τους τούς κάλεσαν σε τραπέζι στο πλαίσιο- προφανώς- της ελληνικής φιλοξενίας. Ωστόσο οι Αγγλοι αντέδρασαν και επέμειναν να πληρώσουν τη συμμετοχή τους. Τελικώς έκριναν ότι υπάρχουν «πολιτιστικές διαφορές» μεταξύ των δύο λαών, καθώς στην Αγγλία ο δημόσιος υπάλληλος απαγορεύεται να δεχθεί έστω και ένα κέρασμα τέτοιου είδους. Στο σημείο αυτό ο κ. Χατζηδάκης θύμισε ότι όταν ήταν ευρωβουλευτής έπρεπε να δηλώνει στο Ευρωκοινοβούλιο οποιοδήποτε δωράκι και αν του έστελναν, διαφορετικά θα έχανε τη θέση του.
Τα προβλήματα της διαφάνειας που έχουν εντοπιστεί στον ΟΣΕ καθώς και αυτά που προαναφέρθηκαν αποτελούν πρώτη προτεραιότητα, όπως ανέφερε ο κ. Χατζηδάκης, ενώ ανακοίνωσε ότι στο τέλος του έτους θα αλλάξει το σύστημα έκδοσης αδειών οδήγησης χωρίς να λάβει υπόψη του τις αντιδράσεις και το πολιτικό κόστος. Οι εκπρόσωποι της Διεθνούς Διαφάνειας θα υποβάλουν συγκεκριμένες προτάσεις και ιδέες, έτσι ώστε να υπάρξουν συγκεκριμένα αποτελέσματα, με σωστούς ελέγχους, διαφανείς διαδικασίες και ποινές για όσους παρανομούν.
Οπως προκύπτει από τις δηλώσεις τόσο του υπουργού Μεταφορών όσο και του προέδρου της Διεθνούς Διαφάνειας κ. Κ. Μπακούρη, τα προβλήματα διαφάνειας στον ΟΣΕ είναι πιο εύκολα αντιμετωπίσιμα, καθώς υπάρχουν διάφοροι ελεγκτικοί μηχανισμοί, ενώ αντιθέτως στην έκδοση διπλωμάτων οδήγησης τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, διότι δεν είναι γνωστά παρόμοια μοντέλα στο εξωτερικό.
«Ταρίφα» για απόκτηση άδειας οδήγησης τα 300 ευρώ
Στα 300 ευρώ έφθασε η «ταρίφα» του «λαδώματος» για την απόκτηση άδειας οδήγησης και στα 150 ευρώ για τον έλεγχο οχήματος στα δημόσια ΚΤΕΟ. Αυτό προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η μη Κυβερνητική Οργάνωση Διεθνής Διαφάνεια- Ελλάς με το προεδρείο της οποίας συναντήθηκε χθες ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κ. Χατζηδάκης. Οπως είπαν οι εκπρόσωποι της οργάνωσης, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το ύψος του ποσού του «λαδώματος» δεν ποικίλει. Είναι σταθερό για τους δύο τομείς που προαναφέρθηκαν.
Στα 300 ευρώ έφθασε η «ταρίφα» του «λαδώματος» για την απόκτηση άδειας οδήγησης και στα 150 ευρώ για τον έλεγχο οχήματος στα δημόσια ΚΤΕΟ. Αυτό προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η μη Κυβερνητική Οργάνωση Διεθνής Διαφάνεια- Ελλάς με το προεδρείο της οποίας συναντήθηκε χθες ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κ. Χατζηδάκης. Οπως είπαν οι εκπρόσωποι της οργάνωσης, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το ύψος του ποσού του «λαδώματος» δεν ποικίλει. Είναι σταθερό για τους δύο τομείς που προαναφέρθηκαν.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.