Το τρένο του κ. Χατζηδάκη
Ως πρόβλημα τρισδιάστατο και, όπως αποκαλύπτεται, οικονομικά τρισχειρότερο από εκείνο της Ολυμπιακής, ο ΟΣΕ ανάγκασε τον υπουργό Μεταφορών κ. Κ. Χατζηδάκη (σκίτσο) να δώσει προτεραιότητα για την επίλυσή του. Βέβαια προηγήθηκαν οι αποκαλύψεις για τα σοβαρά θέματα ασφάλειας, διαφάνειας και διαχείρισης μετά το ατύχημα στον Μπράλο.
* * *
Με υπουργική θητεία ούτε ενός έτους, ο κ. Κ. Χατζηδάκης στοιχηματίζει στην εξυγίανση του ΟΣΕ, το σχέδιο για τον οποίο θα ανακοινώσει σήμερα, ώστε να χτίσει το όνομά του στην πολιτική σκηνή και να αυξήσει τις μετοχές του στο Μέγαρο Μαξίμου. Το χαρτοφυλάκιο του υπουργείου Μεταφορών εξάλλου προσφέρει πλείστες όσες δημόσιες επιχειρήσεις που χρήζουν εξυγίανσης, και ως τέτοιο περιέχει πρόσφορο υλικό προς… μεταρρύθμιση εν όψει της ομιλίας του Πρωθυπουργού στη ΔΕΘ.
* * *
Αν και νέος στην κυβέρνηση ο κ. Χατζηδάκης αντελήφθη ότι η επίτευξη λύσης στην Ολυμπιακή εξαρτάται από δύο αστάθμητους παράγοντες, τη σύμφωνη γνώμη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και την εξεύρεση επενδυτή, δηλαδή σκούρα τα πράγματα, κι έτσι στρέφεται στον ΟΣΕ, όπου θεωρεί ότι μπορεί να βάλει (και να πιστωθεί) τα θεμέλια μιας λύσης.
Από… χειμώνα και βλέπουμε
Η πρόταση-απειλή του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου κ. Δ.Σκιαδά να επιβληθεί διατίμηση στην τιμή της αμόλυβδης βενζίνης στις περιοχές όπου δεν λειτουργεί ο ανταγωνισμός είναι δύσκολο να εφαρμοσθεί ακριβώς λόγω της πολιτικής της ελεύθερης αγοράς που υποστηρίζει η κυβέρνηση.
* * *
Γι΄ αυτό ίσως γρήγορα ακολούθησε η επεξήγηση από την πλατεία Κάνιγγος ότι η πρόταση θα μπορούσε να εφαρμοσθεί μόνο σε περιπτώσεις μονοπωλίων, αναφέροντας μάλιστα ως παράδειγμα τα πολύ μικρά νησιά όπου υπάρχει μόνο ένα πρατήριο καυσίμων.
* * *
Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση ωστόσο η πρόταση είναι δύσκολο να εφαρμοσθεί άμεσα για πρακτικούς λόγους. Η στήλη μαθαίνει ότι για την επιβολή της διατίμησης απαιτείται γνωμοδότηση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας. Εστω ότι καταφέρνει κανείς να κινητοποιήσει τη δημόσια αρχή ώστε να εκδώσει σχετική απόφαση εντός της εβδομάδαςη οποία, περιττό να θυμίσουμε, είναι η εβδομάδα του Δεκαπενταύγουστου… Μετά χρειάζεται ακόμη κοινή υπουργική απόφαση των υπουργών Οικονομίας και Ανάπτυξης. Στην Πάρο και στη Χαλκιδική
Αυτό ίσως αποδειχθεί ακόμη πιο δύσκολο, καθώς εκτός των άλλων περιπλέκεται από το… χάσμα Βορρά- Νότου: Από τη μία πλευρά, ως βέρος Αθηναίος, ο υπουργός Οικονομίας Γ.Αλογοσκούφης παραθερίζει… νότια, στο εξοχικό του στην Πάρο, το οποίο μάλιστα δεν έχει καμία διάθεση να εγκαταλείψει πρόωρα καθώς πέρυσι λόγω των πρόωρων εκλογών δεν το χάρηκε όσο θα επιθυμούσε. Από την άλλη, ο υπουργός Ανάπτυξης Χρ.Φώλιας ξεκουράζεται στη Χαλκιδική, όπου όπως κάθε επιτυχημένος Βορειοελλαδίτης διατηρεί εξοχική κατοικία, ενώ στη συνέχεια σκοπεύει να μεταβεί ακόμη πιο μακριά, στην ορεινή (και ευχάριστα δροσερή αυτή την εποχή) Σαμαρίνα.
* * *
Με λίγα λόγια, καλό χειμώνα… * * *
Εις υγείαν του Θεόδωρου!
Πρόσθετο μέρισμα και αγορά ιδίων μετοχών είναι τα βασικά θέματα της έκτακτης γενικής συνέλευσης της Ιnfoquest που έχει συγκληθεί για τις 3 Σεπτεμβρίου. Η εταιρεία θα διανείμει 0,30 ευρώ πρόσθετο μέρισμα που αντιστοιχεί σε μια μερισματική απόδοση της τάξης του 12,7% σε σχέση με το χθεσινό κλείσιμο της μετοχής. Βεβαίως, το 75% των μετοχών της Ιnfoquest κατέχει ο κ. Θ.Φέσσας ο οποίος επωφελείται από την επιστροφή κεφαλαίου αλλά όπως και να το κάνει κανείς σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς μια απόδοση της τάξης του 12% για τους μετόχους δεν είναι συνηθισμένη.
Σεμνά & ΤΑΠΕΙΝΑ
Ως πρόβλημα τρισδιάστατο και, όπως αποκαλύπτεται, οικονομικά τρισχειρότερο από εκείνο της Ολυμπιακής, ο ΟΣΕ ανάγκασε τον υπουργό Μεταφορών κ. Κ. Χατζηδάκη (σκίτσο) να δώσει προτεραιότητα για την επίλυσή του. Βέβαια προηγήθηκαν οι αποκαλύψεις για τα σοβαρά θέματα ασφάλειας, διαφάνειας και διαχείρισης μετά το ατύχημα στον Μπράλο. Με υπουργική θητεία ούτε ενός έτους, ο κ. Κ. Χατζηδάκης στοιχηματίζει στην εξυγίανση του ΟΣΕ, το σχέδιο για τον οποίο θα ανακοινώσει σήμερα, ώστε να χτίσει το όνομά του στην πολιτική σκηνή και να αυξήσει τις μετοχές του στο Μέγαρο Μαξίμου.
Ως πρόβλημα τρισδιάστατο και, όπως αποκαλύπτεται, οικονομικά τρισχειρότερο από εκείνο της Ολυμπιακής, ο ΟΣΕ ανάγκασε τον υπουργό Μεταφορών κ. Κ. Χατζηδάκη (σκίτσο) να δώσει προτεραιότητα για την επίλυσή του. Βέβαια προηγήθηκαν οι αποκαλύψεις για τα σοβαρά θέματα ασφάλειας, διαφάνειας και διαχείρισης μετά το ατύχημα στον Μπράλο. Με υπουργική θητεία ούτε ενός έτους, ο κ. Κ. Χατζηδάκης στοιχηματίζει στην εξυγίανση του ΟΣΕ, το σχέδιο για τον οποίο θα ανακοινώσει σήμερα, ώστε να χτίσει το όνομά του στην πολιτική σκηνή και να αυξήσει τις μετοχές του στο Μέγαρο Μαξίμου.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.