Εγκαινιάζεται σήμερα στην αίθουσα τέχνης Citronne, στο εντυπωσιακό νεοκλασικό κτίριο στην προκυμαία του Πόρου, η έκθεση του εικαστικού Κρις Γιαννάκου. Ο καλλιτέχνης της ελληνικής Διασποράς ζει και εργάζεται στο «κέντρο της Γης», τη Νέα Υόρκη, και έχει έντονη παρουσία στην αμερικανική αβανγκάρντ ήδη από τη δεκαετία του 1960. Εδώ εκθέτει επιλογή έργων του από τις τρεις τελευταίες δεκαετίες. Οπως τονίζει στον κατάλογο της έκθεσης η Τατιάνα Σπινάρη, «ο Γιαννάκος έλκεται από τον διαχρονικό χαρακτήρα της αρχαίας τέχνης, τις γεωμετρικές φόρμες και τις κλασικές αναλογίες. Στις αρχές της δεκαετίας του ΄90 ξεκίνησε να τροποποιεί φωτογραφίες αρχαίων έργων τέχνης, όπως και φωτογραφίες των αρχαιολογικών χώρων». Ο Κρις Γιαννάκος χρησιμοποιεί ελεύθερα διάφορα μέσα και διαλέγεται διαρκώς με τα δύο διαστάσεων έργα του, τα γλυπτά και τις εγκαταστάσεις του. Η έκθεση στον Πόρο περιλαμβάνει γλυπτά από πέτρα, ξύλο και μέταλλο, μονοχρωματικούς πίνακες σε mylar (πολυεστέρα) και περγαμηνή, καθώς και κολάζ και τροποποιήσεις σε εκτυπώσεις και φωτογραφίες. Στη φωτογραφία, το έργο του Κρις Γιαννακού «Η Νίκη της Σαμοθράκης με δύο τετράγωνα».
Εκθεση του Κρις Γιαννάκου στον Πόρο
Εγκαινιάζεται σήμερα στην αίθουσα τέχνης Citronne, στο εντυπωσιακό νεοκλασικό κτίριο στην προκυμαία του Πόρου, η έκθεση του εικαστικού Κρις Γιαννάκου. Ο καλλιτέχνης της ελληνικής Διασποράς ζει και εργάζεται στο «κέντρο της Γης», τη Νέα Υόρκη, και έχει έντονη παρουσία στην αμερικανική αβανγκάρντ ήδη από τη δεκαετία του 1960. Εδώ εκθέτει επιλογή έργων του από τις τρεις τελευταίες δεκαετίες. Οπως τονίζει στον κατάλογο της έκθεσης η Τατιάνα Σπινάρη, «ο Γιαννάκος έλκεται από τον διαχρονικό χαρακτήρα της αρχαίας τέχνης, τις γεωμετρικές φόρμες και τις κλασικές αναλογίες.
Εγκαινιάζεται σήμερα στην αίθουσα τέχνης Citronne, στο εντυπωσιακό νεοκλασικό κτίριο στην προκυμαία του Πόρου, η έκθεση του εικαστικού Κρις Γιαννάκου. Ο καλλιτέχνης της ελληνικής Διασποράς ζει και εργάζεται στο «κέντρο της Γης», τη Νέα Υόρκη, και έχει έντονη παρουσία στην αμερικανική αβανγκάρντ ήδη από τη δεκαετία του 1960. Εδώ εκθέτει επιλογή έργων του από τις τρεις τελευταίες δεκαετίες. Οπως τονίζει στον κατάλογο της έκθεσης η Τατιάνα Σπινάρη, «ο Γιαννάκος έλκεται από τον διαχρονικό χαρακτήρα της αρχαίας τέχνης, τις γεωμετρικές φόρμες και τις κλασικές αναλογίες.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.