από metereologos.gr
Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017
 

Αγρότης κερδίζει ένα τρένο στη νομική διαμάχη του με την Indian Railways

Ως αποζημίωση για ένα κομμάτι γης - Απόφαση ινδικού δικαστηρίου
Αγρότης κερδίζει ένα τρένο στη νομική διαμάχη του με την Indian Railways
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

Αθήνα 

Ινδικό δικαστήριο δικαίωσε αγρότη από το βόρειο κρατίδιο Παντζάμπ στην αντιδικία του με την εθνική εταιρία σιδηροδρόμων και εξέδωσε απόφαση να δοθεί στον αγρότη ως αποζημίωση μια αμαξοστοιχία και η κυριότητα του ακινήτου, στο οποίο στεγάζεται σταθμαρχείο.

Από το 2015, ο Σαμπουράν Σινγκ είχε ασκήσει δίωξη κατά της Indian Railways, η οποία τού κατέβαλε λιγότερα χρήματα από αυτά που έπρεπε, όταν αγόρασε από αυτόν ένα κομμάτι γης για να κατασκευάσει σιδηροδρομική γραμμή. Οι δικαστές δικαίωσαν τότε τον αγρότη, αλλά η δημόσια επιχείρηση αρνείτο να πληρώσει.

Ο αγρότης κίνησε νέα δικαστική διαδικασία τον Ιανουάριο, για να εισπράξει τα χρήματά του και το δικαστήριο αποφάσισε να του δοθεί μια αμαξοστοιχία εξπρές των 20 βαγονιών της Indian Railways, αντί των 10 εκατ. ρουπιών (142.000 ευρώ) που του όφειλε η εταιρία σιδηροδρόμων.

«Είχαμε κουραστεί να προσφεύγουμε στη δικαιοσύνη για να εισπράξουμε τα καθυστερούμενα. Το δικαστήριο μάς ζήτησε να προσδιορίσουμε τα περιουσιακά στοιχεία για να εισπράξουμε τα χρήματά μας» δήλωσε ο δικηγόρος του Ρακές Γκάντι.

Εκτός από την αμαξοστοιχία, στον αγρότη δίδεται με δικαστική απόφαση η ιδιοκτησία του σταθμαρχείου στον σιδηροδρομικό σταθμού της Λουντχιάντα, πόλης του κρατιδίου Παντζάμπ από την οποία περνά το τραίνο του Σινγκ.

Την περασμένη Τετάρτη, ο ενάγων και ο δικηγόρος του μετέβησαν στον σιδηροδρομικό σταθμό όπου περίμεναν με ανυπομονησία την άφιξη της αμαξοστοιχίας, που καθημερινά πραγματοποιεί το δρομολόγιο μεταξύ του Νέου Δελχί και της Αμριτσάρ, ιερής πόλης των Σιχ στο κρατίδιο Παντζάμπ.

Ο ενάγων και ο δικηγόρος του παρουσίασαν τα νομικά έγγραφα στον μηχανοδηγό, ωστόσο τού επέτρεψαν να πάει μέχρι τον προορισμό του, καθώς η ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας «θα προκαλούσε αναστάτωση σε χιλιάδες επιβάτες».

Έκτοτε, η διοίκηση των σιδηροδρόμων κατάφερε να κερδίσει προσωρινά στο δικαστήριο τη διατήρηση του ελέγχου της αμαξοστοιχίας μέχρι τη νέα εκδίκαση της υπόθεσης. «Αν δεν πληρώσουν σύντομα, τότε το δικαστήριο μπορεί να αποφασίσει να θέσει το τραίνο σε δημοπρασία» εξήγησε ο Γκάντι.


Κόσμος περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
-