Πρόωρα διακόπηκε και η δεύτερη «βουτιά» του μη επανδρωμένου υποβρυχίου Bluefin 21, το οποίο ανήλθε στην επιφάνεια λόγω τεχνικού προβλήματος και εστάλη ξανά στον βυθό του Ινδικού Ωκεανού.

Όταν το Bluefin 21 βρισκόταν στο κατάστρωμα, τα δεδομένα του ανακτήθηκαν, ανέφερε σε ανακοίνωσή της η αυστραλιανή υπηρεσία που συντονίζει την επιχείρηση αναζήτησης του αεροσκάφους.

Μέχρι στιγμής, δεν έχουν βρεθεί ίχνη του αεροσκάφους.

«Το Bluefin-21 συνεχίζει την υποβρύχια αναζήτησή του» ανέφερε σε ανακοίνωσή της η αυστραλιανή υπηρεσία. «Οι πρώτες αναλύσεις των στοιχείων που ανακτήθηκαν το πρωί, δεν δείχνει σημαντικά ευρήματα» προσθέτει η ανακοίνωση.

Τη Δευτέρα το μη επανδρωμένο υποβρύχιο είχε πραγματοποιήσει άλλη μία «βουτιά», η οποία διακόπηκε πρόωρα όταν το Bluefin 21 έφτασε το όριο των 4.500 μέτρων.

Την ώρα που οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους συνεχίζονταν, περίπου 100 συγγενείς κινέζων επιβατών της πτήσης ΜΗ370 έφυγαν από τηλεδιάσκεψη με ανώτερους αξιωματούχους της Μαλαισίας, διαμαρτυρόμενοι για την έλλειψη επικοινωνίας με την κυβέρνηση της χώρας και για το γεγονός ότι η Κουάλα Λουμπούρ καθυστερεί να απαντήσει στα αιτήματά τους.

«Αυτές οι βίντεο διασκέψεις δεν λειτουργούν συνήθως. Ο ήχος σταματά και διακόπτονται συνεχώς. Με αυτόν τον τρόπο θα επικοινωνούμε;» αναρωτήθηκε ο Τζιάνγκ Χούι, συγγενής ενός επιβάτη. «Θέλουμε να χάνουμε τον χρόνο μας κατ’ αυτόν τον τρόπο;» αναρωτήθηκε.

Οι συγγενείς των κινέζων επιβατών έχουν ζητήσει από την κυβέρνηση της Μαλαισίας να απολογηθεί για τον τρόπο που χειρίστηκε την εξαφάνιση του αεροσκάφους, καθώς και συναντήσεις με μαλαισιανούς αξιωματούχους, στελέχη της αεροπορικής εταιρείας, της εταιρείας Boeing και της Rolls-Royce, κατασκευαστών του αεροπλάνου και των μηχανών του.

Το Boeing της Malaysia Airlines εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου με 239 επιβαίνοντες.

Οι μαλαισιανές αρχές εκτιμούν πως, σύμφωνα με δεδομένα από δορυφόρους, η πτήση MH370 βυθίστηκε στον Ινδικό Ωκεανό, ανοικτά των δυτικών ακτών της Αυστραλίας, αφού προηγουμένως έκανε στροφή 180 μοιρών στη διάρκεια μιας πτήσης από την Κουάλα Λουμπούρ στο Πεκίνο.

Οι ερευνητές περιμένουν τα αποτελέσματα ανάλυσης από πετρελαιοκηλίδα που βρέθηκε περίπου 5.500 μέτρα μακριά από το σημείο όπου εντοπίστηκαν ηχητικά σήματα που εκτιμάται ότι μπορεί να προέρχονται από τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους.

Νέα σήματα δεν έχουν εντοπιστεί εδώ και αρκετές ημέρες.