ΤΟΚΙΟ O Μιτσουχίρο Ματσουσίτα είναι μόλις 18 ετών, και όμως έχει προγραμματίσει με ακρίβεια το μέλλον του. Μετά το πανεπιστήμιο θα εργαστεί για λίγα χρόνια προτού παντρευτεί και αποκτήσει παιδιά. Στόχος του είναι να μην κάνει καριέρα αλλά να ασχοληθεί με τα… οικιακά. Εκείνος και όχι η σύζυγός του θα αφοσιωθεί στην ανατροφή των παιδιών και στις δουλειές του σπιτιού. Αυτός θα φτιάχνει τα γλυκά στον φούρνο, θα ψωνίζει, θα πλένει και θα σιδερώνει. Σαν καλή νοικοκυρά. Και όμως δεν πρόκειται για εκκεντρικότητα αλλά για μια διαρκώς διευρυνόμενη τάση μεταξύ του ανδρικού πληθυσμού της Ιαπωνίας, ένα νέο κοινωνικό φαινόμενο. Οι συγκεκριμένοι Ιάπωνες αποκαλούνται «ανδρόγυνοι» και είναι το αντίστοιχο των «μετροσέξουαλ» της Δύσης. Δεν είναι ομοφυλόφιλοι. Απλώς δείχνουν μια απέχθεια προς τις «παραδοσιακές ανδρικές αξίες» και έλκονται περισσότερο από τον κόσμο των γυναικών. Ορισμένοι μάλιστα ντύνονται γυναικεία.

Δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τα γρήγορα αυτοκίνητα και ξοδεύουν τον ελεύθερο χρόνο τους στη θεωρούμενη αγαπημένη ασχολία του «ωραίου φύλου»: τα ψώνια. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ τρίβουν τα χέρια τους. Οι «άνδρες που φορούν σουτιέν» συγκροτούν μια παρθένα αγορά για τους σχεδιαστές κάθε είδους καταναλωτικών προϊόντων.