Μια γκαλερί μοντέρνας τέχνης, τεράστιοι κύβοι από σανό, στημένα ιπποστάσια. Αυτός ήταν ο χώρος που επέλεξαν οι DSquared2 για να μας μυήσουν στον κόσμο του νέου τους αρώματος στην πρώτη παγκόσμια παρουσίαση στο Μιλάνο. Ενα ξυλώδες αρωματικό κοκτέιλ εμπνευσμένο από στοιχεία της φύσης που έρχεται σε απόλυτη αρμονία με το δημιουργικό σύμπαν του οίκου.

Πώς θα χαρακτηρίζατε το άρωμα;
Είναι δυνατό, άγριο, πολύ DSquared2. Είναι ένα άρωμα που στην αρχή είναι φρέσκο, αλλά εξελίσσεται και καταλήγει αισθησιακό.

Πώς σκεφτήκατε να ενσωματώσετε το άλογο στο διαφημιστικό του αρώματος;
Είναι ένα σύμβολο ελευθερίας που ταίριαζε ιδανικά με ό,τι ακριβώς εκφράζει το ίδιο το άρωμα. Η δύναμη του συγκεκριμένου ζώου μοιάζει με τη δύναμη ενός άντρα, ακόμη και στον τρόπο με τον οποίο συσπώνται οι μύες σε κάθε κίνηση.

Πώς επιλέξατε το συγκεκριμένο μοντέλο (Silvester Ruck) για την καμπάνια;
Η αλήθεια είναι πως είναι νέος στον χώρο. Είδαμε όμως μία φωτογραφία του και ήμασταν σίγουροι ότι θέλαμε αυτόν. Μας άρεσε ότι δεν εκφράζει την κλασική ομορφιά, αλλά κάτι ακατέργαστο και λίγο άγριο.

Ποιος είναι ο τύπος του άντρα που θα το αγόραζε;
Ενώ δεν πρόκειται για μια συνηθισμένη εσάνς, είναι ιδανικό για κάθε άντρα. Οι αρωματοποιοί με τις οποίες συνεργαστήκαμε είναι και οι δύο γυναίκες και είναι πολύ ενδιαφέρον ότι δημιούργησαν το άρωμα που θεωρούν εκείνες σέξι σε έναν άντρα.

Ο διάσημος φωτογράφος Steven Klein βρίσκεται πίσω από τη διαφημιστική καμπάνια. Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία;
Ο Steven είναι εξαιρετικός. Είναι ο άνθρωπος που μπορεί να αποτυπώσει με έναν μοναδικό τρόπο την ανδρική ομορφιά. Εχουμε την ίδια ακριβώς άποψη για το τι σημαίνει να δείχνεις σέξι με τον πιο κομψό τρόπο. Επίσης, λατρεύει τα άλογα.



Το μπουκάλι του αρώματος τυλίγεται από δερμάτινες λωρίδες που αποτυπώνουν τα χαλινάρια των ιππέων

*Δημοσιεύθηκε στο ΒΗΜΑmen Νοεμβρίου 2014