Ποιοι είναι άραγε οι παράγοντες για μια καλή βραδινή έξοδο; Το καλό φαγητό και οι φίλοι και όχι η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ. Αυτή είναι η απάντηση που έδωσε η πλειοψηφία όσων ρωτήθηκαν σε σχετική έρευνα της Heineken. Αυτή είναι και η τάση που παρατηρείται στους νέους ηλικίας 21-35 ετών, τους λεγόμενους millenials.

Πάνω σε αυτή έχει οικοδομηθεί και η καινούργια διεθνής καμπάνια της Heineken που προωθεί την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και έχει τίτλο «Moderate drinkers wanted». Η καμπάνιαβάζει για πρώτη φορά τις γυναίκες στο επίκεντρο, δίνοντάς τους τον ρόλο να ενθαρρύνουν τους άντρες να καταναλώνουν αλκοόλ με μέτρο.

Ο κεντρικός πυλώνας της εκστρατείας είναι ένα τηλεοπτικόσποτ, το οποίο έχει γυριστεί στο Λος Άντζελες, με βάση το κλασσικό soundtrack «Holding out for a hero» και το μήνυμα ότι οι γυναίκες προτιμούν οι άντρες να καταναλώνουν υπεύθυνα.

Η Καμπάνια βασίζει το μήνυμά της στα ευρήματα ερευνών που διενέργησε ο όμιλος ΗΕΙΝΕΚΕΝ σε 5.000 καταναλωτές premium μπίρας σε πέντε χώρες, για τις καταναλωτικές συνήθειες αλκοόλ ατόμων ηλικίας 21-35. Τα αποτελέσματα των ερευνών έδειξαν ότι:

Το 71% πιστεύουν ότι η ζωή τους είναι καλύτερη όταν ελέγχουν τη συμπεριφορά τους.

Το 97% πιστεύουν ότι η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ δε συμβάλλει θετικά στη γνωριμία ερωτικού συντρόφου και στη δημιουργία σχέσης.

Το 38% δηλώνουν ότι μετριάζουν την κατανάλωση αλκοόλ κάθε φορά που βγαίνουν έξω.

Το 75% των millennials περιορίζουν την ποσότητα του αλκοόλ που καταναλώνουν στην πλειοψηφία των νυχτερινών τους εξόδων.

Οι περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες, σέβονται την απόφαση των άλλων να μετριάσουν την κατανάλωση του αλκοόλ, χωρίς πειράγματα ή πίεση

Σύμφωνα με κοινωνιολόγους, οι άνθρωποι αυτής της γενιάς έχουν μεγαλώσει σε μια περίοδο ραγδαίων τεχνολογικών αλλαγών, παγκοσμιοποίησης και οικονομικής αναστάτωσης. Το αποτέλεσμα στην οπτική τους για τη ζωή είναι αισθητά διαφορετικό σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές. Είναι προσηλωμένοι σε ένα θετικό τρόπο ζωής. Πτυχή αυτού, αποτελεί το να πίνουν με μέτρο, να παίρνουν τα πράγματα στα χέρια τους, να κάνουν θετικές επιλογές για τη ζωή τους και να προσπαθούν να αξιοποιούν όσο καλύτερα γίνεται κάθε ευκαιρία που τους δίνεται.

Η Ευτυχία Γατοπούλου, Marketing Manager της Heineken, δήλωσε: «Το 59% της γενιάς των millennials δηλώνει ότι το βασικό κίνητρο για τον περιορισμό της κατανάλωσης αλκοόλ κατά τη διάρκεια μιας νυχτερινής εξόδου, είναι η αποφυγή της απώλειας του ελέγχου, κάτι που αντανακλά ξεκάθαρα την επιρροή των social media και τη σημασία του ελέγχου της προσωπικής εικόνας του καθενός. Η υπεύθυνη κατανάλωση κερδίζει έδαφος, ωστόσο οι ίδιοι φαίνεται να χρειάζονται μια επιπλέον ώθηση, ειδικά από κάποιον για τον οποίο νοιάζονται. Γι’ αυτό το λόγο, η εστίαση έχει πλέον στραφεί στις γυναίκες και στην επιρροή που ασκούν στον καταναλωτή – στόχο της μάρκας».

Η νέα καμπάνια «χτίζει» πάνω στη μακροπρόθεσμη δέσμευση του ομίλου Heineken να χρησιμοποιεί τη ναυαρχίδα των μαρκών του, ώστε να διαδώσει το μήνυμα της Υπεύθυνης Κατανάλωσης. To μήνυμα διαδόθηκε και στην τελετή απονομής των Food Blog Awards, του πρώτου διαγωνισμού για τους έλληνες food bloggers που διοργάνωσε το περιοδικό ΒΗΜΑGourmet, χορηγός της οποίας ήταν η Heineken.