Τη µακρινή δεκαετία του ’90, όταν οι περισσότεροι εκπρόσωποι της γενιάς των hipsters έπιναν από το µπιµπερό, τα µουστάκια ήταν και πάλι cool. Με οµολογουµένως ανορθόδοξο τρόπο. Λευκά, παχιά, υπερήφανα, τα ίχνη γάλακτος στο άνω χείλος των πιο αναγνωρίσιµων Αµερικανών αποτελούσαν µια εµπνευσµένη διαφηµιστική καµπάνια στις ΗΠΑ µε σκοπό να ενισχυθεί η κατά κεφαλήν κατανάλωση γάλακτος. Η εκστρατεία «got milk?», που ξεκίνησε το 1993 από το Συµβούλιο Γαλακτοπαραγωγών της Καλιφόρνιας και τη διαφηµιστική φίρµα Goodby, Silverstein & Partners, είχε πλέον ξεπεράσει τα σύνορα της ηλιόλουστης Πολιτείας αποκτώντας πανεθνική προβολή µέσω του Εκπαιδευτικού Προγράµµατος Παραγωγών Γάλακτος των ΗΠΑ (MilkPEP). Σχεδόν δύο δεκαετίες και δεκάδες διαφηµιστικά αργότερα (ακόµη και σε «posh» περιοδικά µόδας), είχε πλέον επιτύχει τον στόχο της: είχε κάνει το γάλα sexy. Γιατί ποτέ άλλοτε ένα προϊόν commodity δεν είχε συνδεθεί µε τόσο πολλούς προβεβληµένους πρεσβευτές, από τον Λάρι Κινγκ, την Τζένιφερ Ανιστον, την Ιβάνα Τραµπ, τον Ντέιβιντ Κόπερφιλντ, τον Μπαρτ Σίµσον και την Μπιγιονσέ έως τη Ναόµι Κάµπελ, τον Ντένις Ρόντµαν, τη Σερένα Γουίλιαµς, τον Μπάτµαν και τη Σάλµα Χάγιεκ, η οποία κοσµεί και το σηµερινό εξώφυλλο του BHMAgazino. Πλέον η εκστρατεία, αφού έκανε τον κύκλο της σε ολόκληρη την αµερικανική σόουµπιζ, πρόσφατα παρέδωσε τη σκυτάλη σε µια νέα, ύψους 50 εκατοµµυρίων δολαρίων, καµπάνια µε σύνθηµα το λογοπαίγνιο «Milk Life», η οποία τώρα προτρέπει τους καταναλωτές «να αρµέξουν τη ζωή». Δηλαδή να αδράξουν τη µέρα. Πάντα µε ένα ποτήρι γάλα στο χέρι.

* Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino την Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ